הרצאה מרתקת: צופית גרנט מגיעה להיכל התרבות עם “דלתות מסתובבות”, סיפור חייה

אפשר להגיד עליה כמעט הכל אבל צופית גרנט, שחקנית ויוצרת, אשת טלוויזיה ותיאטרון, אשת משפחה, נשיאת עמותת “אנוש” – ולמעשה, אישה בעלת כובעים רבים, נאלצה מגיל צעיר לבחור את דרך ההישרדות שלה – והצליחה. במוצ”ש מגיעה גרנט להיכל התרבות ברחובות.

גרנט בחרה להיצמד לאנשים הטובים שפגשה ולראות את דרכה באור שהם הציפו. מתוך תחושת כישלון מוחלט הצליחה לצמוח, דרך הנתינה נפרדה מהקורבן המושפע והפכה לאדם משפיע, גילתה את כוחה של קהילה ובעשייה למען האחר היא צומחת בכל יום מחדש.

הרצאתה “דלתות מסתובבות” אשר תתקיים ב25.3.17 בהיכל התרבות, תעסוק בהתמודדות עם הצלחה וכישלון, ייצור לימונדה מלימון והפיכת המשבר לאג’נדה. דרך סיפור חייה האישי, בפשטות, הומור, ישירות וכמויות גדולות של חום ואהבה, מגיעה גרנט ללב ולשכל הישר של המשתתפים במפגש מעורר ההשראה ומזמינה להצטרף אל מסעה המרגש, בו היא מאפשרת לראות את החיים מזווית של קבלה ומנהיגות ובעצם להבין כי ביכולתנו לשנות ולפרוץ את הגבולות האישיים מתוך אמונה כי החירות לבחור מצויה תמיד בתוכנו.

כאמור ההרצאה תתקיים בהיכל התרבות. עלות כרטיס: 90 ש”ח, לפרטים והזמנות 08-9232200.
צופית גרנט2

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן