הקמפיין החדש, הראשון והמסקרן של משפחת בוזגלו למותג הניקיון טאצ’

לראשונה בהרכב מלא: הקמפיין החדש, הראשון והמסקרן של משפחת בוזגלו – בהשקעה של מעל 5 מיליוני שקלים למותג הניקיון המוביל טאצ׳ לקראת החגים

את מירן ומאור בוזגלו וארבעת ילדיהם אנחנו רגילים לראות על גבי מסך הטלוויזיה כשהם מככבים בתוכנית הדוקו – ריאליטי המשפחתית. כעת הם רושמים הישג נוסף ולראשונה הם יופיעו בהרכב מלא בפרסומת החדשה למותג הניקיון והטיפוח לבית המוביל-  טאצ׳.

מירן בוזגלו, הפרזנטורית של מותג הניקיון טאצ׳ ומי שהחליפה בתפקיד את אילנית לוי, פינתה הפעם מקום על הסט גם לבעלה מאור ולארבעת ילדיהם, ריי, מיילי והתאומים ליאו ושיין בני ה-7.

הקמפיין משלב את אהבתה של מירן לניקיון אחרי שזו התוודתה על היותה מכורה לניקיון בקמפיין הקודם והפעם אנחנו מקבלים הצצה למה שקורה במשפחת בוזגלו כשאין מצלמות. מירן ומותג הניקיון טאצ’ מצאו דרך לספר את הסיפור שכולנו מכירים וחווים לקראת סוף השבוע..

הקמפיין צולם באווירה ביתית במיוחד, בבית פרטי במרכז הארץ ועתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה ועל מסכי הטלוויזיה כבר במהלך החודש הקרוב.

בנוסף, על סט הצילומים סיפרה מירן על ההתחזקות המשפחתית בדת, על כך שכל בני המשפחה עוזרים בניקיונות הבית לקראת החגים ולבסוף, היא וגם בעלה מאור העניקו לכל מי שנכח על הסט לא מעט טיפים לניקיון מנצח.

הקמפיין מוערך במעל ל- 5 מיליון שקלים ועתיד לעלות במהלך חודש אוקטובר .2024

פסח ברנט, מנכ”ל שניב – סאסאטק, בעלת מותג טאצ’:

״הקמפיין החדש של מירן לטאצ’ בהשתתפות מאור והילדים משקפים את ערכי הליבה של המותג, משפחתיות, שאיפה למצוינות ומסורת והם שמלווים את המותג שלנו מיום היוסדו. משפחת בוזגלו מייצגת לא רק את הכוח והחיבור המשפחתי, אלא גם את הגאווה הישראלית ואת המחויבות למסורת ולשורשים.

הם מצליחים לשלב בין אורח חיים עכשווי לבין שמירה על ערכים מסורתיים, בדיוק כפי שטאצ’ עושה לאורך השנים. הקמפיין משקף את הדינמיות של המשפחה, ואת הלכידות והאהבה שביניהם.

כמו הקשר בין בני המשפחה, גם טאצ’ הוא  חלק בלתי נפרד מהבית הישראלי, וזה מה שהופך את החיבור בינינו לכל כך נכון ומיוחד״.

מותג טאצ’ מתאפיין  באיכות  חדשנות ובמגוון רחב של חומרי ניקיון נייר ומוצרים משלימים במחירים תחרותיים  והוגנים.

קבוצת שניב סאסא – טק ומפעליה פועלים ללא הפסקה גם בעת המלחמה, בזמן שמפעליה ממוקמים בקו הגבול בצפון ובדרום והיא חלק מרכזי בתעשייה ישראלית ציונית ומרשימה.

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אור גפן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן