הקוסמטיקאית הידועה מרחובות מפרסמת וידוי מרגש

בוידוי מרגש מספרת הקוסמטיקאית הידועה מרחובות, כנרת ממן, את סיפורה בוידוי מרגש עם מסר נפלא, שיכול לחזק רבים – והנה הוא כאן:

בוידוי מרגש מספרת הקוסמטיקאית הידועה מרחובות, כנרת ממן, את סיפורה בוידוי מרגש, עם מסר נפלא שיכול לחזק רבים – והנה הוא כאן:

אז תמיד אתם לקוחות יקרות שלי, תלמידות ועוקבות יקרות, שואלות אותי המון על החיים הפרטיים שלי, ואני כמו שאני אוהבת לשמור על הפרטיות שלי. אבל החלטתי לספר לכם את סיפור חיי בקצרה ולמה החלטתי להעלות במיוחד את התמונה הזאת. ומה היא מסמנת בשבילי. מגיל 15 אני עוסקת בתחום היופי שזאת האהבה הכי גדולה בחיי. התחתנתי בגיל 20, ילדתי את ספיר שלי האושר והאור בחיי בגיל 25. וככה באמצע החיים קרה לי משבר שהיה לי קשה לקום ממנו נפשית וכלכלית, לא אפרט, מכבוד לאבי ילדתי.

הייתי מסורבת גט 10 שנים, ויתרתי על הכל בחיים ממש הכל (אתן לא יכולות לדמיין) ראיתי את עצמי בגיל 40 מתחילה מחדש עם ילדה בת 3 ובלי כלום. ועדיין צריכה להחזיק עסק. אקצר ואומר לכן שאחרי הגט (תודה לה״) הקדוש ברוך הוא נתן לי כוחות להתחיל מהתחלה ולאחר תקופה הכרתי את דוד (בעלי היום) שלא האמנתי ולא רציתי אי פעם להתחתן בחיי. ה’ שלח לי גבר בדיוק כמו שהתפללתי עליו.

ולמה אני רושמת את זה? כדי לתת לכן כוח נשים שאתן מלכות, ומהחושך הכי גדול אתם תגיעו לאור הכי חזק. אל תהיו במקום שלא טוב לכן גם אם את לבד, ונשארת בלי כלום. ה’ איתכן ושולח לכן את מה שמדויק בדיוק לכן. אף אחד לא האמין שהתחתנתי שוב (אתן הלקוחות שמלוות אותי 30 שנה הייתן בהלם) אז כן זה קרה, אבל המטרה שלי לכן לדעת שלאישה יש כח היא מלכה אצל בורא עולם ואנחנו לביאות, גם אם נפלנו בחיים אז נקום ובגדול.

אז תודה לה״ על הילדה הלב שלי, תודה לה’ ששלח לי את דוד שמילא את חיי באור ובאהבה, תודה לכן לקוחות שלי שתמיד הייתן פה איתי. ותודה לבורא עולם שנתן לי את הכוחות להמשיך ולא לוותר על האהבה שלי לעולם היופי.

לא, אני לא דתיה, אבל אני כן יודעת שדמעותיה של בת מלך לא נופלות ריקם. אז זהו מקווה שנתתי לכן כוח.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מתך האינסטגרם של כנרת ממן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תודה
תודה
6 months ago

עור שחום ושיער בלונד לא הולך יחד

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
תודה
תודה
6 months ago

עור שחום ושיער בלונד לא הולך יחד

דילוג לתוכן