הקאנטרי בגן יבנה חזר לפעילות

ההחלטה על חידוש פעילות התקבלה בהתאם להנחיות פיקוד העורף, תוך הבנה שהציבור זקוק לפעילות גופנית כדי לשמר בריאות וחוסן נפשי

המועצה המקומית גן יבנה והקאנטרי מתחילים להחזיר את הפעילות לשגרה, לאחר שהקאנטרי היה סגור במשך כחודש מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל".

ההחלטה על חידוש פעילות התקבלה בהתאם להנחיות פיקוד העורף, תוך הבנה שהציבור זקוק לפעילות גופנית כדי לשמר בריאות וחוסן נפשי.

הכניסה לקאנטרי מתאפשרת לנרשמים מראש בלבד, בהגבלת מספר משתתפים בכל פעילות ומשך השהיה באותה פעילות. הפעילויות שנפתחו מחדש כוללות את חדר הכושר, בריכת השחייה והסטודיו על רוב חוגיו, כמו גם הסטודיו הנפרד לפילאטיס מכשירים. ההרשמה מתבצעת במהירות וקלות דרך יישומון יעודי. כאמור, מספר המשתתפים בכל פעילות מוגבל, וזהות המתאמנים נבדקת  בכניסה למתחם.

במקביל, נמשכת פעילות יזומה למען בני הגיל השלישי. אלו מוזמנים לאימונים שונים בחינם, שמתקיימים באחד המועדונים הפרוסים בישוב, בקרבה למרחב מוגן.

מיכל שלומי, מנהלת מחלקת הספורט והקנטרי: "מאות מבין המנויים כבר חזרו להתאמן. רבים ציינו כמה הם שמחים על חידוש הפעילות, למרות המגבלות שעדיין חלות עליה". "היו שאמרו לי באופן אישי שהרגישו שבלי פעילות גופנית, הבריאות שלהם נפגעת", היא מסכמת.

◼️ גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן