הצצה לעבר החדשנות בדימונה: אירוע מיוחד

אירוע מיוחד שמעניק הצצה בלעדית לעולם החדשנות גם למי שאינו עוסק בתחום ההייטק

דימונה צועדת על עבר עתיד חדשני ומתקדם – כבר מספר שנים שבעיר דימונה מנסים להביא את תעשיית ההייטק לעיר, הנהלת העיר פועלת במספר זירות על מנת להעניק לדור הצעיר כלים והכשרות כדי שיוכלו להשתלב בתעשייה מבלי לעזוב את הדרום לטובת מרכז הארץ.

ואכן, אותם המהלכים נושאים פרי – בשנים האחרונות מספר חברות הייטק הגיעו לדימונה, בניהן חברת התוכנה קמביום (מבית מאטריקס) הנמצאת במתחם המסחר דמרי החדש, המעסיקה עשרות עובדים מהנגב המזרחי.

עם הזמן ובהשקעה של מיליוני שקלים, התפתחה קהילת ההייטק המקומית במתחם “הנטגב” – המכיל בתוכו חדרי עבודה משותפים לטובת בני ובנות העיר העוסקים בתעשייה החדשנית. הנטגב, הביא אותו בשורה לעיר, ומיישם הלכה למעשה את תוכנית הנהלת  העיר לעידוד חדשנות והבאת תחום ההייטק לנגב.

במסגרת פעילות הנטגב, זוכים חברי הקהילה לאירועים משותפים שונים, אחד מהם קורה ביומיים הקרובים- יום חמישי ושישי, 25-26.1.24 אירוע מיוחד שמעניק הצצה בלעדית לעולם החדשנות גם למי שאינו עוסק בתחום ההייטק.

מדובר בשני אירועים והזדמנות חד פעמית להרחיב את מעגל הקשרים ולהכיר לחברים חדשים מהתעשייה

האירוע יתפרש על פני יומיים במהלך סוף השבוע – בחמישי: מיטאפ והזדמנות נהדרת למינגלינג בדמות הרצאה שתעניק כלים ממדעי המוח לחיים מאושרים בהנחייתה של רוניטל רובינשטיין, שנבחרה לאחת מעשרת ההרצאות הטובות בישראל בתחרות מרצה השנה.

ולמחרת, בשישי: תוכלו להמשיך להתחבר ולהכיר את הנגב בטיול ג׳יפים במדבר דימונה עם אווירה מדברית, נופים ותצפיות וארוחת בוקר מסורתית!

ההרשמה פתוחה בלחיצה על הקישור.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ראשית: pixabay | דוברות עיריית דימונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן