הצלחה גדולה ליריד החוגים המסורתי במתנ”ס קריית אונו

מאות תושבות ותושבי העיר הגיעו להפנינג חוגי המתנ”ס

מאות מתושבי קריית אונו השתתפו, ביריד החוגים המסורתי של המתנ”ס שהתקיים  ברחבת הספרייה העירונית. באירוע הציגו  מגוון רחב של חוגים ופעילויות לשנת הפעילות שכבר החלה, ואליו הגיעו  משפחות רבות להתרשם מההיצע וליהנות מהופעות לילדים.

ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין, שהשתתפה באירוע, אמרה: “אנחנו גאים להציג בפני התושבים את המגוון הרחב של החוגים שמחכים להם השנה. זוהי הזדמנות, לכל אחד ואחת למצוא את מה שמתאים להם – אם זה האמנות, מדעים, אומנויות הבמה, שחמט ועוד. הקהילה שלנו ממשיכה לצמוח ולפרוח, והאירוע הזה משקף את החשיבות שאנחנו רואים בהענקת מסגרות העשרה לכל הגילאים בעיר. אני רוצה להודות לכל צוות המתנ”ס ולמנכ”לית אסתר פיק על עבודתם המסורה וההשקעה הרבה ביצירת תכניות העשרה מגוונות ומרתקות עבור תושבי קריית אונו. ההצלחה של האירוע וההתלהבות הרבה סביב החוגים היא תוצאה ישירה של המאמצים שלכם.”

השנה, הרחיב המתנ”ס העירוני את פעילותו לשכונת נאות אריאל שרון, ובמהלך השנה תיחנך קריית התרבות, מה שיגדיל את ההיצע התרבותי והאמנותי עבור תושבי ותושבות העיר.

יו”ר הנהלת המתנ”ס, ירון יעקובי, הוסיף: “המתנ”ס העירוני משקיע מאמצים רבים על מנת להציע מגוון רחב של חוגים לכלל הגילאים והתחומים. השנה, עם הרחבת הפעילות לשכונות נוספות והקמת קריית התרבות, תהיה לנו הזדמנות להציע לתושבים מגוון גדול יותר של פעילויות תרבותיות ואמנותיות.”

האירוע כלל דוכני מידע והרשמה לחוגים, הנחות לנרשמים מוקדמים, והופעות של להקות המתנ”ס שהלהיבו את הקהל.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן