הפנינג סביבה וקיימות הגיע למודיעין

ההפנינג היווה אירוע שיא לפעילות החשובה של מחזור פסולת בעיר, כחלק מהסברה ויצירת תוכן חווייתי לתושבים

כחלק מאירועי ‘קיץ מודיעיני’, התקיים ברחבת הירידים הפנינג סביבה וקיימות בהשתתפות כ-400 תושבים. אירוע קהילתי אקולוגי שהציע מגוון רחב של תוכן מעשיר, חוויתי ואיכותי סביב עולם הקיימות.

 

ההפנינג התקיים בהובלת מחלקת תרבות ומחלקת איכות ותכנון סביבה בשיתוף תאגיד מ.א.י למחזור פסולת אלקטרונית ותאגיד תמיר למחזור פסולת אריזות.

במסגרת האירוע נהנו התושבים ממפעל המיחזור הנייד לפסולת אלקטרונית ואריזות שהגיע במיוחד לאירוע, וסיפק חוויה מסקרנת וחינוכית עם אלמנטים של אור, חומר צבע וצליל, להבנת חשיבות ואופן תהליך המחזור של הפסולת האלקטרונית, אשר מהווה אמנם רק 3% מהפסולת הביתית שלנו, אך כ-70% מגורמי הזיהום שבפסולת זו.

 

בנוסף, התקיימו סדנאות שעסקו כולם בטבע ומשאבים, פסולת וצריכה, סביבה וחברה, ואנרגיות מתחדשות. כך למשל, התושבים נהנו מפעילות “שייק אופן” בה דוושו על אופניים והכינו שייקים, עמדה לחומרי ניקוי טבעיים לבית, הכנת עציצים משימוש חוזר והכנת תיקי בד מחולצות ישנות, ועוד שלל פעילויות.

לכל החגיגה הצטרף כמובן “דדי החתול” המפורסם מהפח הכתום, איתו הצטלמו הילדים אשר קיבלו מזכרת של תמונות מגנטים.

דותן קבק, מנכ”ל תאגיד מ.א.י למיחזור פסולת אלקטרונית:

“הילדים של היום הם דור העתיד. בשביל איכות החיים שלהם, מוטלת על כולנו החובה למחזר ולשמור על כדור הארץ. בזכות ההיענות של תושבי מודיעין, מוחזרו עד היום טונות רבים של פסולת אלקטרונית, ואנו קוראים לתושבים להמשיך ולהוביל במיחזור ולשמור על הסביבה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – איכות הסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תאגיד מ.א.י

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן