הפנינג לילדי משפחות המילואים מגבעת שמואל

עיריית גבעת שמואל מתגייסת למען משפחות המילואימניקים כ-350 תושבות ותושבי גבעת שמואל משרתים מאז פרוץ המלחמה במילואים, והם מצטרפים לעוד כ-1,000 חיילים וחיילות בסדיר מקרב תושבי העיר.

הפנינג חגיגי לילדי משפחות המילואימניקים התקיים בגבעת שמואל, ביוזמת העירייה ובשיתוף “העוגן למשפחות המילואים” ותנועת הנוער עזרא.

האירוע כלל מגוון פעילויות מהנות כמו מתנפחים, מתנפח מים, ג’ימבורי, דוכני קעקועים ועוד. חניכות תנועת הנוער עזרא הפעילו דוכני מזון עם צמר גפן מתוק, פופקורן וחטיפים, וגם האימהות נהנו משייקים מרעננים ופינת קפה. הרגעים היפים תועדו על ידי צלם מגנטים, והשאירו לחוגגים זיכרונות מתוקים.

ראש העיר יוסי ברודני הצטרף לאירוע, בירך את הילדים וההורים, והביע את הערכתו הרבה למשפחות המילואים ולמשרתי המילואים שנלחמים בחזית ובעורף, ודואגים לביטחוננו ושלומנו.

ברודני ציין: “כבר למעלה מ-300 ימים שחיילי וחיילות המילואים נלחמים על הבית ועל עתידה של מדינת ישראל, והעם כולו מצדיע להם ומוקיר את תרומתם האדירה. ולצד זאת חשוב לזכור ולהוקיר את הגיבורות האמיתיות, נשות המילואימניקים, שנושאות בנטל הטיפול בבית ובילדים, ומעניקות אורך רוח להמשך הלחימה בחזיתות השונות. אנחנו כאן בעיריית גבעת שמואל עושים כל שביכולתנו כדי לסייע למשפחות המילואים היקרות, ולספק להן מגוון רחב של מענים כמו גם פעילויות חווייתיות.”

בעיריית גבעת שמואל מלווים מאז פרוץ המלחמה את נשות המילואימניקים באמצעות מגוון רחב של שירותים ומענים ייחודיים שנועדו לסייע להן בהעדרם של הבעלים שבחזית. השירותים כוללים מענה רגשי על ידי עו”סיות מהאגף לשירותים חברתיים, פעילויות הפגה, מופעים והצגות לילדים ולכל המשפחה. בשבוע שעבר התקיימה קייטנה ייעודית לילדי משפחות מילואים, ושירות הנדימן למשפחות מילואים הושק גם כן לאחרונה.

כ-350 תושבות ותושבי גבעת שמואל משרתים מאז פרוץ המלחמה במילואים, והם מצטרפים לעוד כ-1,000 חיילים וחיילות בסדיר מקרב תושבי העיר.

על פי נתוני אגף כ”א בצה”ל, גבעת שמואל ניצבת במקום הראשון בשיעור גיוס הגברים לצה”ל מקרב הערים הקטנות וכן במקום הראשון בשיעורי הקצונה.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן