הפנינג גאווה למשפחות התקיים ביהוד מונוסון

חבר-הכנסת יוראי להב-הרצנו: “הפנינג הגאווה למשפחות מהווה דוגמה חיה לשותפות קהילתית. אני גאה לשתף פעולה עם עיריית יהוד מונוסון במסע זה לקידום שוויון וגאווה בכל תחום החיים”.

אירועי חודש הגאווה ביהוד-מונוסון הגיעו לשיא, עת קיימה העירייה אירוע חגיגי ומרגש למשפחות בגינת אוקלהומה.

באירוע השתתפו עשרות הורים וילדיהם, שנהנו מהפנינג צבעוני ומרגש, המסמל תמיכה בזכויות הגאווה והשוויון ובמסגרתו התקיימו מופע והפעלה ייחודית לכל הגילאים.

כיבדו בנוכחותם ראש העיר, אמנון סעד, סגניו, וכן ח”כ יוראי להב-הרצנו, המשמש כיו”ר השדולה הגאה בכנסת.

ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד:

“יהוד-מונוסון יוצאת באמירה מאוד ברורה, לפיה לכל אחד זכאי לחיות לפי צו מצפונו ובחירות מוחלטת, גם ביחס להעדפתו המינית. לכולם יש מקום בעירנו – בהרמוניה ובאחדות. התרגשתי ביחד עם עשרות המשתתפים והמשתתפות בהפנינג למשפחות, ומודה לח”כ יוראי להב הרצנו, יו”ר השדולה הגאה בכנסת, על תמיכתו באירוע ביחד עם סגניי”.

חבר-הכנסת יוראי להב-הרצנו הוסיף: “הפנינג הגאווה למשפחות מהווה דוגמה חיה לשותפות קהילתית. אני גאה לשתף פעולה עם עיריית יהוד מונוסון במסע זה לקידום שוויון וגאווה בכל תחום החיים”.

בתוך כך, יצוין שהודות לשיתוף פעולה ייחודי עם המשרד לשוויון חברתי, פועל בעיר מנהל תחום להט״ב, שאחראי על תכלול נושא הלהט״ב ברשות, לרבות קידום הכשרות לגופים שונים בעיר, פיתוח קהילה מקומית, קיום אירועי תרבות לקהילה הגאה, ביצוע מפגשים של הקהילה המקומית והקהילה הגאה ועוד.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן