הפלאפל של שמעון ביטון בבאר יעקב – הפך לחמ"ל

הבוקר (שלישי) שמעון הודיע על 5,000 פיתות שהזמין – שיהפכו ל-5,000 מנות שיועברו אל כוחות הביטחון וההצלה של ישראל ללא עלות

בשבוע שעבר, חברה המתגוררת ברחוב יהלום הציעה לי לאכול פלאפל. "בואי, אכיר לך מקום טוב", הגעתי, הסתכלתי על הפנים של שמעון ביטון והיה ברור לי שלא רק שהפלאפל טעים, אלא משהו טוב יוצא מהמקום הזה. לא הספקתי לכתוב את הכתבה (שבוודאי תיכתב לאחר הלחימה) – על הטעם הנפלא והשירות הלבבי. אתמול אותה החברה שלחה לי הודעה: תראי מה קורה בפלאפל של שמעון ביטון.

כמה צפוי: הפלאפל בבאר יעקב, הפך לחמ"ל, אנשים טובים מקטן ועד גדול, מגיעים להושיט יד – ואלפי מנות יוצאות אל חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעושים עבודת קודש ומחרפים נפשם בכדי להגן על כולנו.

הבוקר (שלישי) שמעון הודיע על 5,000 פיתות שהזמין – שיהפכו ל-5,000 מנות שיועברו אל כוחות הביטחון וההצלה של ישראל ללא עלות. (מי שרוצה, מוזמן להעביר תרומה לחיילים ולכוחות הביטחון באמצעות אפליקציית ביט בטל' 054-7560056).

"תודה לכל הצדיקים שמכניסים תקווה בלב בימים קשים אלה ובאו פעם נוספת ועזרו למען החיילים הקדושים שלנו למען המטרה הנעלה לדאוג להם לארוחה חמה אלפי מנות חמות עם שתיה, משתדלים להוציא בכל יום, שהשם ישמור אותם ויחזיר אותם בשלום כוחנו באחדותנו", כתב אתמול והודיע על המבצע שיחל גם היום בעשר בבוקר עד שכל המנות יגיעו ליעדן.

הבוקר אמר: "כל מי שמכיר בתי חולים, בסיסים, חיילים ויכול לשנע להם – שיגיע לאסוף. יש כמות אדירה של מנות שמוציאים היום וכל מי שיכול להגיע, אני צריך את עזרתכם – פשוט לבוא לעזור לנו. שלחו הודעת ווטסאפ ל-0547560056 עם כמות מנות שאתם אוספים וככה נוכל להגיע לכל כוחות ההצלה והביטחון, לחיילים היקרים שלנו", פרסם בפייסבוק.

כתובת: יהלום 3, באר יעקב

◼️ לקבוצת החדשות בבאר יעקב לחצו כאן

צילום: פייסבוק | ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן