הפועל מרמורק: דוד רביבו מונה לעוזרו של ניסן יחזקאל; מחר: חגיגות העליה בחסות אגף השכונות

19055541_10212677077817856_2958396928195397039_o

העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל מרמורק מקיימת הכנות שקטות לקראת חזרתה לליגה הלאומית. המאמן הטרי ניסן יחזקאל גיבש את הצוות שלצידו: דוד רביבו, שהשתייך במהלך העונה לסגל של הקבוצה יאייש את עמדת עוזר המאמן, דולב פאר ישמש מאמן השוערים ולירון רובין כמאמן כושר ומאמן מנטלי.

“אני שמח להישאר במשפחה הגדולה והחמה הזו שנקראת ‘הפועל מרמורק'”, אמר הערב (שלישי) דוד רביבו ל”רחובות היום”, “בסך הכל אני חושב שניסן יחזקאל בחר גם מאמן שוערים וגם מאמן כושר יוצאים מן הכלל. אני שמח שהוא מאמין בי ואני מקווה להחזיר בעבודה ברמה גבוהה ולתת את המיטב, הן למועדון ולשחקנים והן לאוהדים הנפלאים של מרמורק שאני מאוד אוהב”.

בהמשך לגיבוש הצוות המקצועי צפויים להצטרף פיזיותרפיסט, מעסה, רופא ומאמן מקצועי למחלקה הצעירה. אימון הבכורה יתקיים ב-2/7 בשעה 18:00 ב’אציטוני’ המשודרג והקבוצה צפויה לצאת למחנה אימונים בסופיה שבבולגריה בין התאריכים 23-31/7/17 כאשר על הכל מפקח היו”ר אילן סגל.

הפועל מרמורק – מחר החגיגות (צילום: יוסי סוריק)

הפועל מרמורק תקיים מחר את חגיגות העליה הרשמיות בכיכר החשמונאים בעיר, בחסות אגף השכונות. במרמורק מבטיחים במה מרכזית ענקית עליה יעלו בזה אחר זה כל זמרי השכונה. ל”רחובות היום” נודע כי מי שיוביל את התכנית האמנותית הוא ירון אילן, יחד עם שלישיית סלאמתק: קוקו עובדיה, שימי מזרחי ולואי עלי. באירוע בנוסף לפאן האומנותי יוכלו המשתתפים להצטלם עם שחקני האלופה וצלחת האליפות וכן יוצבו דוכני אוכל, צילום מגנטים ודוכני מכירת מזכרות בעלויות סמליות. האירוע ייערך בין השעות 19:00-23:00.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן