הפועל לוד בטניס שולחן

לפני כ-70 שנים עלה שלמה אברמוביץ’ מרומניה היישר ללוד. ילד קטן עם חלום גדול: להפוך את לוד לאימפריה של טניס שולחן.

לפני כ-70 שנים עלה שלמה אברמוביץ’ מרומניה היישר ללוד. ילד קטן עם חלום גדול: להפוך את לוד לאימפריה של טניס שולחן. היום, רגע לפני יום הולדתו ה-77, אפשר לומר שהוא עשה זאת בגדול. כאשר לצידו עומד בשנים האחרונות יד ימינו, בנו איציק, הנחשב לאחד ממאמני הטנ”ש הטובים בארץ ובעולם, בתמיכת אגף הספורט, אך עם קשיים כלכליים לא פשוטים, שבו שחקני הפועל לוד בשבוע שעבר עם הישג חסר תקדים מאליפות ישראל: 12 אלופי ישראל, שני סגני אלופים ו-10 מדליות ארד. ובסה”כ: 24 פעמים עלו שחקני המועדון על הפודיום! 

שמו של מועדון הטניס שולחן של הפועל לוד יצא למרחוק, ושחקנים צעירים ומבוגרים, מכל רחבי הארץ, שואפים להתאמן בו. במועדון פועלות 18 קבוצות, מהחזקות בישראל, המובילות את ליגת העל ואת הליגה הלאומית. בתמיכת עיריית לוד, נבנה לפני מספר שנים, בסמוך לתיכון אורט למנהיגות ומדעים, אחד ממרכזי הטנ”ש החדישים והיפים בארץ.

לא בכדי הוענק ל”מר טניס לוד”, שלמה אברמוביץ’ עיטור כבוד של מרכז הפועל. שלמה הוא, ללא ספק, האיש שעל שמו רשום המועדון היוקרתי של הפועל לוד, אשר זכה להישגים מרשימים בישראל ובעולם.

בנימוקי הפרס נכתב: “שלמה גידל  דור שלם של שחקנים שזכו באין ספור תארים, אליפויות מדינה וגביעים. במקביל הוא כיהן בתפקידים ציבוריים רבים: כ-16 שנה כחבר מועצת העיר לוד, יו”ר עמותת “אנוש” בלוד, יו”ר ועדת תרבות וספורט בעיר, יו”ר התאחדות עולי רומניה, דירקטור בחברה הכלכלית ועוד”.

את עיקרי פעילותו בתחום הספורט עשה כאמור בתחום הטניס שולחן. שלמה שימש כחבר הנהלת איגוד הטניס בישראל, ממלא מקום יו”ר ההנהלה ויו”ר הוועדה המקצועית. במשך שנים קידם ספורטאים צעירים, הוביל את הענף בלוד למצוינות, להצלחות ולהישגים ברמה לאומית ובין לאומית. “פעילותו הציבורית הענפה, תרומתו לענף טניס שולחן בעיר לוד ובמדינה כולה, הם שהעניקו לו את התואר מטעם מרכז הפועל”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, שנסע במיוחד כדי להשתתף בטקס הענקת העיטור, ציין בדבריו: “כבוד גדול לעיר לוד בדמות הענקת תואר יקיר הפועל לשלמה אברמוביץ’ שלנו, כהוקרה על יובל שנות פעילות בספורט ובפרט בטניס שולחן. אני מאחל לשלמה היקר בריאות איתנה ועוד שנים רבות של עשייה ציבורית וספורטיבית בע”ה!”.

לרשימת הגביעים, המדליות והתארים שצבר המועדון ברבות השנים, נוספו עוד 24 מדליות: 12 מהן מזהב, באליפות הארץ לשנת 2023, שהתקיימה בשבוע שעבר במכון ווינגייט. 24 פעמים עלו שחקנים ושחקניות שייצגו את המועדון על פודיום האלופים וזה יותר מכל קבוצה או מועדון אחר שלקח חלק במשחקי האליפות.

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן