הפגיעה החמורה בבוגרי י”ב חייבת להיעצר מיד: הנהגת ההורים והמרכז השלטון המקומי עותרים לבית המשפט

“משרד האוצר ומשרד החינוך צריכים להתחיל להתנהג כמבוגר אחראי ולהגיע לפתרון של הסכסוך מול המורים כדי להפסיק לגרור את ילדינו לתוך מאבק שהם לא צד לו.” אומרים בהנהגת ההורים הארצית

הפגיעה החמורה בתלמידי החטיבות העליונות ובעיקר בבוגרות ובוגרי י”ב שסיימו 12 שנות לימוד ועוד רגע מתגייסים לשרת את המדינה, חייבת להיעצר מיד!

מרכז השלטון המקומי, והנהגת ההורים הארצית יעתרו לערכאות משפטיות כנגד משרדי החינוך והאוצר במטרה לסיים את הסחבת הבלתי נגמרת של כלל הגורמים.

אנו קוראים לשר החינוך לנקוט פעולה ולהורות על הזנת הציונים לתלמידים בדחיפות, לפני מועדי ב’ של בחינות הבגרות.

אם המדינה לא יודעת להשתלט על האירוע, ולהפסיק את הפגיעה בזכויות הבסיסיות של התלמידים וזכותם לחינוך ולשוויון, אזי ראוי שבית המשפט ינחה אותם לעשות כך.

תלמידי ישראל הפכו בני ערובה בקרב הורדות ידיים בין המורים לבין הממשלה ולשר החינוך לא אכפת. ההתעללות בבני הנוער שעברו כל כך הרבה בשנים האחרונות, חייבת להיפסק באופן מידי. לא מספיק כל מה שהם עברו, עכשיו גם פוגעים בעתיד שלהם?

משרד החינוך הוא האחראי על חינוך התלמידים במדינת ישראל ולכן הוא זה שצריך להשתלט על האירוע ולהגיע לפתרון דחוף לטובת תלמידי ישראל. משרד האוצר ומשרד החינוך צריכים להתחיל להתנהג כמבוגר אחראי ולהגיע לפתרון של הסכסוך מול המורים כדי להפסיק לגרור את ילדינו לתוך מאבק שהם לא צד לו.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן