הפארק האתגרי של רחובות – נפתח

הפארק מתפרש על שטח של כ-6.5 דונם ובהקמתו הושקעו למעלה מ-8 מיליון שקלים

עיריית רחובות והל”ר פתחו את הפארק האתגרי החדש בשכונת רחובות הצעירה.

 

 

הפארק ממוקם בפינת הרחובות חזון איש-בן ציון פוגל ובו מגוון מתחמי משחק וספורט לילדות וילדים בכל הגילים, ביניהם: מתחם נינג׳ה מקצועי, אומגה, מתחם משחקים לפעוטות, מתקן טיפוס וחבלים אתגרי ומתקני משחק נוספים. בפארק מדשאות ירוקות, ריהוט גן, פינות ישיבה והצללה.

עיריית רחובות והל”ר הקימו את הפארק בשיתוף פעולה עם תושבות ותושבי שכונת רחובות הצעירה ונציגיהם היו שותפים לעיצוב הפארק החדש ואופיו.

 

 

אל טקס פתיחת הפארק שהתקיים היום הגיעו ראש העיר מתן דיל, סגן ראש העיר זהר בלום, חברות וחברי המועצה אמיתי כהן, קארין ברגינסקי, מיכל וולקני, יניב מרקוביץ’, דניאלה בש, יוליה קפלן, שאול צגהון, מנכ”ל העירייה מאיר דהן, מ”מ מנכ”ל הל”ר רזי בארי, מנהלת אגף גנים ונוף אפרת דסקלו ומנהל אגף הספורט דורון שמחי.

לכבוד הפתיחה החגיגית חיכו להורים, הילדות והילדים בפארק דוכני מזון ללא עלות, מוסיקה וסדנת ג’אגלינג.

 

 

ראש העיר מתן דיל אמר באירוע:

“זאת תקופה עמוסה באתגרים ולכן פתיחת הפארק החדש יחד עם ההורים, הילדות והילדים שהגיעו לכאן היום היא מרגשת במיוחד. אני מודה לסגן ראש העיר לשעבר יניב מרקוביץ’ שהחל את המלאכה ולסגן ראש העיר זהר בלום שהשלים אותה. גם עכשיו נישא תפילה לשלומם של חיילי צה”ל הנלחמים למען כולנו, נשלח רפואה שלמה לפצועות והפצועים ונקווה לחזרתם המהירה הביתה של כל החטופות והחטופים”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר זהר בלום: הפארק האתגרי החדש הוא רק ההתחלה. בקרוב נתחיל בעבודות להקמת הסקייטפארק הסמוך לפארק ונהפוך את כל מתחם וייסגל לאזור בו ילדות, ילדים ונוער יכולים ליהנות ממגוון רחב של מתקני ספורט ומשחק. בתקופה הקרובה נקים מתחם נוסף בפארק עם מתקנים נגישים עבור ילדות וילדים עם מוגבלויות, כדי שגם הם יוכלו ליהנות בדיוק כמו כולם”.

דני גולן, נציג ועד שכונת רחובות הצעירה אמר בטקס הפתיחה: “אני שמח שסוף סוף יש לתושבות ותושבי השכונה מקום מפגש קהילתי בפארק ראשון מסוגו בעיר. רחובות הצעירה היא שכונה שהפכה ממזמן להיות משפחה. זה הדבר הכי משמח בעולם לראות את כל הילדות והילדים נהנים ושמחים בפארק בתוך מתחת לבית. אני מודה לראש העיר מתן דיל, סגן ראש העיר זהר בלום, אביב איטח, מ”מ מנכ”ל הל”ר רזי בארי וכל העוסקים במלאכה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן