הערב: רחובות תצדיע לניצולי השואה לציון העשור השביעי לתקומתם, בבית העם. הכניסה חופשית

מלול 2 (1)|מלול (1)

 

ערב הוקרה מרגש ייערך הערב (שני) לציון העשור השביעי לתקומתם של הניצולים ובו יסופר על דרכם בדרך למדינת ישראל. האירוע יתקיים בשעה 18:00 על ידי עיריית רחובות, באמצעות אגף החינוך והנוער, במעמד ראש העיר רחמים מלול וסגנו זהר בלום.

באירוע הייחודי תתואר עלייתם בדרך אל ארץ ישראל ובו יוקירו את ניצולי השואה ואת היותם המניע והמנוף היסודי להקמתה של המדינה. “חשוב שנשמע ונספר את קורותיהם של הניצולים ואת התלאות שעברו בדרכם לישראל”, אמר ראש העיר רחמים מלול שיכבד בנוכחותו “אני קורא לציבור להגיע לערב משמעותי זה ולהשתתף בהצדעה לניצולי השואה שחיים בינינו”.

זהר בלום שאביו, שייקה בלום היה ניצול שואה ונפטר במהלך השנה, הוסיף כי “בהיסטוריה של מדינת ישראל, סמוכים ומשולבים זה בזה שני האירועים המכריעים בתולדות עם ישראל – השואה והקמת המדינה הביטוי מ’שואה לתקומה’ הפך במרוצת הזמן לביטוי השגור בטקסי הזיכרון, נאומי המנהיגים ובתכניות הלימודים”. במהלך הערב יועברו הסיפורים על ידי קבוצת התיאטרון ‘עמך’ עם קטעי קישור, המחזה ושירה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן