הערב: גניבה בבילו סנטר – שלושת הגנבים נתפסו ונעצרו

מתחם האאוטלט עופר בילו סנטר -צלם- עמית גרין -הלד צילום (51)

גניבה בבילו סנטר: שלושה בני מיעוטים נכנסו אל חנות של מותג האופנה האמריקאי, “אמריקן איגל” ואל חנות “נייקי” החלו במסע גניבות בחלקים שונים בחנות. הם נקלטו על ידי עובדי החנות שהזעיקו את כוחות הביטחון – בתחילה תפסו הכוחות אחד מהשלושה ואת העבודה השלים צוות משטרתי שהגיע לזירה והצליח לשים את היד על השניים הנוספים.

עוד גניבה במתחם האאוטלט עופר בילו סנטר (צילום: עמית גרין)

קצין הביטחון של בילו סנטר אישר את דבר הגניבה והבהיר כי לא מדובר בשוד. זהו לא ניסיון הגניבה היחיד שאירע בימים האחרונים במתחם הקניות. בדיקה של נהג שנסע שיכור במתחם בשישי בלילה הובילה לפיענוח התפרצות שביצע מספר דקות לפני כן במקום. רכבו נמצא ציוד אלקטרוני, מכונת שתיה ואביזרים שונים שגנב.

החשוד נלקח תחילה לטיפול רפואי בבית החולים קפלן ברחובות שם עבר שטיפת קיבה ובדיקת דם למדידת רמת האלכוהול בגופו. לאחר מכן הוא נלקח לתחנת המשטרה – שם נעצר. במקביל, הגיעו בעלי החנויות גם הם לתחנת המשטרה והגישו תלונות בגין האירועים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן