העוקבים זעמו על אביבית בר זוהר – “תכנסי לבידוד”; הכוכבת בחרה לענות בדרך מתוחכמת | פרטים בכתבה

ברחבי העולם דואגים להחדיר בנו את המילה “אזהרה” כשאנו מתכוונים לטוס למזרח ולתאילנד בשל נגיף הקורונה שמתפשט באיזור. אך אביבית משום מה, פחות דואגת למסע האזהרות וטסה עם אחותה לתפוס שיזוף.

כשנודע לכולם על טיסתה של בר זוהר לתאילנד,  משרד בריאות הוציא הנחייה שכל מי שחוזר מתאילנד צריך לשהות 14 ימים מלאים בבידוד. זה כולל, כמובן, גם את בר זוהר שתחזור בעוד ימים אחדים אחרי שלושה שבועות של חופשה מפנקת. רבים מעוקביה חשבו שאינה מתייחסת ברצינות להנחיות של משרד הבריאות, וביקרו אותה בטוקבקים ובתגובות קשות, והיא כצפוי החליטה להגיב בהתאם ובדרך שרק בר זוהר יכולה להגיב.

בסטורי שהעלתה הכוכבת, היא מציגה את בקבוק הבירה “קורונה” ולצד זה כיתוב “זו הקורונה היחידה שיש פה” תוך כדי שהיא משחררת חיוך למסך. התגובה הצינית של הכוכבת, עלולה להרגיז לא מעט אנשים שלא לוקחים את כל עניין הנגיף בצחוק, ולזעום אף יותר. אך במרוצת השנים למדנו שבר זוהר למדה להדחיק את התגובות האלו בדרך שלה.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן