הסתיים לו קורס מחנכות-מטפלות בלוד

מענק כספי, ידע ותעודת מקצוע: הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של קורס מחנכות-מטפלות בלוד

מענק כספי, ידע ותעודת מקצוע: הסתיים בהצלחה מחזור נוסף של קורס מחנכות-מטפלות בלוד הקורס המתפרש על פני שנת לימודים אחת, מקנה למשתתפות תעודת מקצוע בחינוך – טיפול לגיל הרך ומיועד לנשים העובדות במערכת המעונות המפוקחים (כולל פרטיים). המשתתפות מקבלות כלים תאורטיים ומעשיים וכחלק מתכנית הקורס מתקיים ליווי של מנחות הקורס בתוך המעונות עצמם. 

הקורס מועבר ע”י המכללה האקדמית “אחווה”, במימון מלא של משרד החינוך ובסיומו מקבלת כל משתתפת מענק כספי בסך 2500 ₪ ממשרד החינוך ונקודות זכות לתואר ראשון, זאת על מנת לעודד את המשתלמות להתמיד בלימודים ובעבודה בתחום. טקס חלוקת התעודות יתקיים ברוב עם במכללה עצמה במהלך חודש ספטמבר. 

מדברי בוגרות הקורס: “נהניתי ללמוד ולהעשיר את הידע שלי גם מקצועית וגם אישית, לחיים בבית. קבלתי כלים רבים כיצד ללמד את הילד ולהפעיל אותו באמצעים יצירתיים , בצד האהבה והחום שחשוב להעניק לו .הקורס חזק את הבטחון העצמי שלי. חשוב שכל מי שעובדת עם ילדים תעבור את הקורס. זה עוזר מאד”.

בלוד פעלו השנה שלושה מחזורים של קורסים ובקרוב יחלו קורסים נוספים, חלקם בהתאמה למגזרים השונים. 

מירי מלק, מנהלת מח’ הגיל הרך, ציינה כי עיריית לוד מוצאת חשיבות רבה בהנגשת הקורסים לעיר לוד כדי להקל על ציבור המשתלמות, לאחר יום עבודה עמוס ללא צורך בנסיעה מחוץ לעיר, זאת כמובן מתוך ההכרה בחשיבות ההתמקצעות בתחום.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן