הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקיץ מארז במהדורה מוגבלת של: טמנוולין סוביניון בלאן

מדובר במארז וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש TAMNAVULIN WHITE WINE CASK מסקוטלנד – הכולל בקבוקון מעוצב לשתיית וויסקי

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה לקיץ 2024 מארז במהדורה מוגבלת של וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש TAMNAVULIN WHITE WINE CASK מסקוטלנד – הכולל בקבוקון מעוצב לשתיית וויסקי .   

טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש הוא וויסקי סינגל מאלט שהתיישן בחביות אלון אמריקאי ובנוסף קיבל פיניש בחביות שהיה בהן קודם יין לבן מזן סוביניון בלאן מצרפת.

הוויסקי בעל גוון זהוב, ניחוחות בוסתניים ייחודיים של תפוח ירוק עם בננה, מלון דבש בשל ואפרסק לבן , וברקע ארומות דשא ירוק, פריחת יסמין, קוקוס ווניל. הוויסקי עשיר בטעמי טארט לימון מתקתקים – חמצמצים, אשכוליות ותפוזים אפויים עם רמז לקינמון. הוויסקי מעולה לליווי מנות קינוח או כמו שהוא לדראם של ערב.

טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש, מיוצר על ידי מזקקת טמנאוולין הנמצאת בספייסייד – האזור המפורסם ביותר בסקוטלנד לייצור וויסקי – על גדות נהר הליווט. המזקקה הוקמה בשנות ה- 60 של המאה ה-20, כמו רוב המזקקות באותן שנים, כדי לספק וויסקי ליצרני בלנדד סקוטש. באמצע שנות ה-90, נסגרה המזקקה לרגל שיפוץ ושדרוג, והושבה לפעילות מלאה בשנת 2007. המזקקה מצוידת כיום בטכנולוגיה וציוד לייצור כ- 4,500,000 ליטר וויסקי בשנה וביטויי הוויסקי שלה משווקים  בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

מזקקת טמנאוולין שייכת לחברת ‘וויט אנד מקאי’  WHYTE & MACKAY, שבבעלותה 5 מזקקות וויסקי ברחבי סקוטלנד. עם היקף ייצור שנתי של כ- 13 מיליון ליטר והיקף מכירות שנתי של כ- 200 מיליון פאונד. מותג טמנאוולין נחשב למותג הוויסקי הצומח ביותר בעולם כיום.

מחיר מומלץ: 199 ₪, אלכוהול בנפח: 40%. את וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן