הסנדק מזמין את הציבור לעצרת סליחות בינלאומית עם הזמר אושר כהן

“7 שעות ו-17 דקות של ‘רעידת אדמה’ – עצרת בינלאומית עם האדמו”ר רבי מרדכי שריקי שליט”א מנתיבות, המכונה ‘הסנדק׳ יחד עם הזמר אושר כהן

“7 שעות ו-17 דקות של ‘רעידת אדמה’ – עצרת בינלאומית עם האדמו”ר רבי מרדכי שריקי שליט”א מנתיבות, המכונה ‘הסנדק׳ יחד עם הזמר אושר כהן

האדמו”ר הצדיק רבי מרדכי שריקי שליט”א, המכונה “הסנדק”, מזמין את הקהל הרחב לאירוע אחדות וסליחות שיתקיים ביום שלישי, כ”א אלול תשפ”ד, 24 בספטמבר 2024, בשעה 17:17, למשך 7 שעות ו-17 דקות. האירוע ייערך בקבר באבא שריקי, במתחם קבר באבא סאלי בנתיבות.

העצרת תתקיים בהשתתפות קהל מאמינים (וגם לא מאמינים) מכל קצוות תבל ומכל המגזרים – דתיים, חילוניים ומסורתיים – שיאחדו כוחות למען עם ישראל. האירוע יעמוד בסימן “כוחנו באחדותנו”, יוקדש למצוות פדיון שבויים יקרים ויתמוך בהצלחת צה”ל וכוחות הביטחון וההצלה.

במהלך העצרת תתקיים תפילת סליחות מרגשת ומיוחדת, שתשודר בשידור חי לכל רחבי העולם. כמו כן, ייערך טקס ייחודי לעיבור לפי ההלכה.

האדמו”ר הצדיק רבי מרדכי שריקי שליט”א הוא דמות רוחנית מרכזית בעם ישראל, שמחבר בין קצוות שונים – ימין ושמאל, שחור ולבן, יהודים ושאינם יהודים – תחת כותרת משותפת אחת. את דרכו הרוחנית החל בגיל 17, כאשר אביו שלח אותו לפריז להקים מוסדות תורה וחסד. מאז פטירת אביו, המכונה “המלומד בניסים”, הקים האדמו”ר 22 כוללים.

הרב שריקי: “רעידת אדמה היא לא רק רעש פיזי, אלא גם רטט בלב הרוחני של עם ישראל. העולם עומד בפני אתגר כבד משקל, ועלינו לפעול לפני שהאנייה תטבע. אסור לנו לחכות ולצפות מהצד, עלינו לפעול עכשיו. כוחנו באחדותנו”.

הרב שריקי ידוע במיוחד בטקסי הבריתות שערך. מאז זכה לכינוי “הסנדק”, ישב על כסא אליהו הנביא כ-4,012 פעמים בתור סנדק, לתינוקות שהרופאים המליצו להוריהם להפיל בשל בעיות רפואיות שונות. גם אביו, רבי יוסף שריקי זצוק”ל, המכונה “המלומד בניסים”, ישב כסנדק 5,227 פעמים לאורך חייו.

כיום, האדמו”ר עוסק בהקמת בתי מדרש, בתי כנסת ותלמודי תורה, שישמשו כמרכזי תורה, חסד ותפילה, ויכללו בין היתר מאות מקומות ישיבה, עזרת נשים, לימודי כולל, מקווה ואולם אירועים. בנוסף, בקרוב תיפתח ישיבה חדשה בתל אביב.

 

◼️ לקבוצת דת ומסורת לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן