הסנאטורית בדימוס מישל באקמן בביקור בישראל

הסנאטורית בדימוס מישל באקמן נפגשה עם נשיא המדינה ויו”ר הכנסת, ודנה איתם בסכנות שבתקנות החדשות שמבקש לאשר ארגון הבריאות העולמי

הסנאטורית לשעבר מישל באקמן, ביקרה בישראל בין היתר על מנת לסייע למקבלי ההחלטות להכיר את המורכבות שבהסכמים של ארגון הבריאות העולמי שנידונים בימים אלו בג’נבה.

באקמן נפגשה עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג והציגה בפניו מכתב עליו חתומים ראשי הממשלות מרחבי העולם אשר מתנגדים לחבילות ההסכמים המוצעים של ארגון הבריאות העולמי.

בהמשך,  נפגשה באקמן עם עם יו”ר הכנסת אמיר אוחנה, ודיברה איתו על הקשרים המיוחדים של ישראל וארה”ב. כמו כן הציגה באקמן לאוחנה את החתימות של 49 הסנטורים בארה”ב שמתנגדים להסכמים אלו במכתב רשמי שהם העבירו לנשיא ארה”ב גו’ן ביידן.

באקמן נפגשה גם עם נציגי קבוצת הפעילים בהובלת הלוביסטית היידי מוזס המתנגדים לאישור התקנות החדשות של ארגון הבריאות העולמי, שלדבריהם יפגעו בריבונות של ישראל. אותה קבוצה יזמה באותו יום כינוס ועדה תקדימי בכנסת שדנה לראשונה בתקנות החדשות של ארגון הבריאות העולמי – ועדת חוקה חוק ומשפט בראשותו של ח”כ שמחה רוטמן שהבין כי אכן בחבילת ההסכמים יש סכנה לפגיעה בריבונות.

בשיחה עם קבוצת הפעילים אמרה באקמן שעל כל מקבלי ההחלטות בישראל ללמוד את הנושא וההשלכות של ההסכמים שמקדם ארגון הבריאות העולמי בימים אלו בג’נבה, על מנת להבין את המורכבות והסכנות ולמנוע מישראל להתחייב להתחייבויות שלא תוכל לצאת מהן.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יחסי ציבור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן