הסופרת ממזכרת בתיה | ארי-אל לביא השיקה את “דרך העיניים של יוספה”

בנימה אישית: הכרתי לא מכבר את אריאל, אשה עם אנרגיות ללא גבולות, חיוך שמסתיר המון כאב וכוחות נפש של אדם מהסוג שכולם רוצים להכיר. היא טובה, היא מיוחדת, היא שלמה עם עצמה ואין לי ספק כלל כי במשימות ששמה לנגד עיניה – היא כבשה עוד אחת. רוצו לרכוש את הספר. תפרגנו לה, אך בעיקר – תפרגנו לעצמכם

לכבוד ראש השנה השיקה ארי-אל לביא תושבת מזכרת בתיה, קוסמטיקאית מדופלמת, בעלת תכנית רדיו וסופרת את “דרך העיניים של יוספה”, שנכתב דרך עיניה של ילדה כבת שבע ובמקביל דרך אותה הילדה שהתבגרה. הספר מספר את סיפורה המרתק של יוספה, שחוותה פרידה כואבת מאמה, התגלגלה לבית אומנה ובזכות אישיות יוצאת דופן התגברה ומתמודדת עם אתגרי החיים. את הספר הוציאה לביא בהוצאת מדיה 10.

בדברים שציינה ברשומה שהעלתה בדף הפייסבוק שנושא את שם הספר כתבה: “קודם כל תודה על הליווי הצמוד של אימא שלי וסבתא שלי שאיתי צמוד צמוד. כן, כן מרגישה ויודעת. עבודה ריגשית עמוקה והמון מחשבה על הספר שאת שמו ידעתי כבר לפני שנים אבל את התוכן פחדתי לכתוב”.

ארי-אל לביא. נהדרת

“המון תודות מגיעות להמון אנשים. זהו הפרוייקט המטורף שהפך לי את הבטן. לקח לי זמן להבין את המוציא לאור שליווה אותי שמלווה אותי ושמרגיע אותי כשאני לרגע ארוך יוצאת מדעתי. דורון קריספין היקר תודה על כל כך הרבה דברים, על כל כך הרבה דמעות, תובנות, תהליך ולידה מרגשת”. לביא אף הודתה ל”כל הצוות הנפלא באמת של מדיה 10 הוצאה לאור דנת, מיכל, דפנה, לילך. כרגע עוד רגע מסדרת נשימה אבל זאת רק ההתחלה. תזכרו מה אמרתי: זה הספר הולך לעשות רעידת אדמה”.

ובנימה אישית: הכרתי לא מכבר את אריאל, אשה עם אנרגיות ללא גבולות, חיוך שמסתיר המון כאב וכוחות נפש של אדם מהסוג שכולם רוצים להכיר. היא טובה, היא מיוחדת, היא שלמה עם עצמה ואין לי ספק כלל כי במשימות ששמה לנגד עיניה – היא כבשה עוד אחת. רוצו לרכוש את הספר. תפרגנו לה, אך בעיקר – תפרגנו לעצמכם.

להשיג אצל הסופרת בטל’ 0507200263.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן