הסופרים הפתוחים בקריית מלאכי בשעת חירום

משרד הכלכלה והתעשייה פרסם את רשימת “סניפי ברזל” של הסופרים שיהיו פתוחים בעת חרום ורשימת מזון מומלצת למשפחה ומדגיש כי המלאים מספיקים ומותאמים, ולכן אין צורך באגירת מזון.

עיריית קריית מלאכי מחדדת –  אלה סניפי הברזל שיישארו פתוחים בעת חירום, בקריית מלאכי וסביבתה:

– רמי לוי – מתחם ביג קסטינה
– מחסני השוק – רח’ צה”ל 1
– שירה מרקט – מרכז כרמים שכונת כרמי הנדיב

“סניפי הברזל” של רשתות השיווק בכל רחבי הארץ, מופו, נבדקו ויופעלו גם תחת אש, בכפוף להנחיות פקע”ר, כדי לספק לתושבים בכל הארץ מזון ומוצרי צריכה חיוניים; עשרות אלפי מארזי מזון מוכנים לחלוקה מידית במידת הצורך, לאזרחים שלא יוכלו לצאת מביתם, ומלאי המזון לחרום הוגדלו בכמויות ובמגוון המוצרים

לצד המלצת פקע”ר להחזיק בכל בית מוצרים שיוכלו לתת מענה ל-3 ימי שהייה, בהם מזון, מים, תרופות, מוצרי טואלטיקה, סוללות נטענות לנייד, רדיו הפועל על סוללות ועוד, קיים משרד הכלכלה דיונים פנימיים בחודשים האחרונים עם משרד הבריאות, רח”ל ופקע”ר, וגיבש רשימת מוצרי מזון להצטיידות לעת חירום.

רשימת מוצרי המזון עליה ממליץ משרד הכלכלה כוללת מוצרים יבשים שאינם מצריכים בישול כמו טחינה גולמית, אגוזים, קוסקוס, בורגול, שיבולת שועל, שימורים שונים, טונה, מנה חמה, ביסקוויטים, פריכיות, קרקרים, פירות יבשים, קטניות מבושלות, חמאת בוטנים, דבש, סוכר, חלבה, תה, קפה וכו’.

משרד הכלכלה הנחה את הרשתות להיערך למכירת כמות אשר תספיק ל3-7 ימים תוך הנחיה לרשתות השיווק להיערך עם מלאים מתאימים להצטיידות האוכלוסייה, המשרד מקיים בדיקות שוטפות ונמצא כי יש די מלאים ברשתות, במרלו”גים ובייצור, ואין כל צורך באגירת מזון מעבר להמלצת פקע”ר.

 

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן