הסוף לפקקים בקרית מלאכי?

משרד התחבורה מקדם את הקמת מסוף הנמצא כעת בשלבי תכנון, סמוך לקריית מלאכי, תוך חיבור למסילת הדרום וכביש 40 בעלות כוללת של 738 מיליון ש”ח

הפתרון לפקקים בקרית מלאכי? להלן הבשורה: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא”ל (במיל’) מירי רגב נועדה בקרית מלאכי עם ראש העיר אליהו (ללו) זהר, לישיבת עבודה מקצועית לקידום מערך התחבורה הציבורית בעיר. בישיבה השתתפו הנהלת העירייה והדרגים המקצועיים במשרד התחבורה.

בפתח הדיון הוצגה התוכנית לכביש 393 בקטע שבין כביש 6 לכביש 3 המקודמת ע”י חוצה ישראל וכוללת מחלף חדש שיעניק גישה ישירה מכביש 6 לקרית-מלאכי. השרה רגב הנחתה לקדם באופן מיידי את התכנון לכביש שיחבר את העיר לכביש 6. במסגרת הישיבה עלתה סוגיית בניית מסוף מטענים בעיר לצורך התמודדות עם מחסור בחומרי גלם לבנייה ולסלילה במרכז הארץ ובאופן שיאפשר שינוע מהיר של מטענים מהדרום למרכז.

השרה ציינה כי משרד התחבורה מקדם את הקמת מסוף הנמצא כעת בשלבי תכנון, סמוך לקריית מלאכי, תוך חיבור למסילת הדרום וכביש 40 בעלות כוללת של 738 מיליון ש”ח. השרה רגב ביקשה במהלך הדיון להתמקד בדיוק זמני הנסיעות של האוטובוסים בעיר באופן שאלו יפעלו בסנכרון מלא עם קווי הרכבת. בדיון עלתה גם סוגיית הנגשת התחבורה הציבורית בעיר לבתי החולים, כאשר נכון להיום אין קווים מהירים מהעיר למרכזים הרפואיים באיזור. שרת התחבורה הנחתה את מנהל הרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה לבחון מספר חלופות שעלו בישיבה שיקצרו וינגישו את הנסיעה למרכזים רפואיים לטובת תושבי העיר.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא”ל (במיל’) מירי רגב: “התרשמתי מאוד מההתפתחות התחבורתית שעוברת העיר. חיבור קריית מלאכי לכביש 6 כחלק מחזון ׳מחברים את ישראל׳ יביא לשדרוג משמעותי שיקרב אותה למרכז הארץ ולמקומות תעסוקה. זו תהיה בשורה גדולה לתושבים”.

ראש העיר אליהו (ללו) זהר: “אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב על הביקור החשוב לטובת תושבי העיר. שרת התחבורה והצוות המקצועי של המשרד עזרו ועוזרים רבות לקריית מלאכי. השרה סייעה לנו בכל נושא שביקשנו. חיבור קריית מלאכי לכביש 6 הוא בשורה משמעותית וחשובה שתצעיד את העיר קדימה”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: נגה מלסה, לע"מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן