הסדרי חניה, פעילות בחופים ובפארקים בחג הפסח באילת

בימי החופשה באילת, מומלץ להוריד את האפליקציה של פיקוד העורף ולהגדיר את “אילת” כאזור עניין | כך תוכלו לקבל התרעה בזמן אמת ולפעול בהתאם

העיר אילת שמחה לארח את המוני בית ישראל גם בחג הפסח. כמידי שנה נערכת העירייה בהתאם על מנת לאפשר לכולנו ימים נוחים ובטוחים.

להלן הסברים על חניות והסדרים, פעילות בחופים ובפארקים וגם חשיבות השמירה על ההנחיות:

למבלים ולמטיילים: לצד בילוי באטרקציות, בחופי הים, במסעדות, במקומות הבילוי ובמרכזי הקניות, מוזמנים כולם ליהנות בטבע המדהים הסובב אותנו: ביום שבת 27.4 בין השעות 9:00-12:00, מוזמנים כולם לפעילות שיא בפארק הצפרות לציון יום הנדידה הבינלאומי. עוד מוזמנים כולם לפעילות “מפה ומצה” במוזיאון “אילת עירי”: ימים רביעי וחמישי 24-25.4 בין השעות 9:00-15:00. הפעילות כוללת סיור במוזיאון ההיסטורי של אילת, ביקור עצמאי בגלריית האמנים, מפגשים עם ה”פלמחניקית” שלחמה וכבשה את אום רשרש, סדנת ציור בפחם ועוד. פרטים על כל הפעילויות באתר תאגיד התיירות העירוני: traveltoeilat.co.il השנה בשל המצב, לא תתקיים חגיגת מימונה עירונית.

לרוחצים בחופים: רוב העבודות ברצועת החוף הסתיימו כולל טיילת רציפה ונגישה עם כניסה ויציאה לאורך החופים, מקלחות, שירותים והצללות לאורך החוף. תחנות ההצלה בחופים המוכרזים לאורך החוף הצפוני תפעלנה כרגיל במהלך החג וחול המועד. שעות העבודה של המצילים בימי החג תוארכנה עד השעה 17:00, כולל ימי שישי וערבי חג. לרשות אנשים עם מוגבלות ממוקמים בסוכות ההצלה, כיסאות ציפה כולל שביל גישה לים. מצילי הים ישמחו לסייע לכם.

לנופשים באוהלים וקרוואנים: הצבת קרוואנים במהלך ימי החג וחול המועד מותרת סביב הלגונה המזרחית בלבד. הכניסה למתחם אפשרית רק מהצד המערבי. לרשותכם מוצבים במקום שירותים כימיים ומתקן מיוחד לריקון קסטות.

לינה באוהלים מותרת רק בחוף הדרומי מחוף המגדלור ועד מעבר הגבול טאבה, במקומות בהם השלטים מורים על כך ובאוהלים תקניים בלבד (אוהלי איגלו). לא תתאפשר הקמת אוהלים גדולים ו/או מחסות. כמו כן אסורה בהחלט הקמת אוהלים, לינה והבערת אש תחת ההצללות הציבוריות.

חניה חינם לכולם בחניון לטווח ארוך: בימי החג וחול המועד תאפשר העירייה חניה חינם לכולם בחניון הממוקם בחלק הצפוני של שטח שדה התעופה הישן. בחניה זו מתבקשים לחנות העוברים לסיני וגם אורחי העיר שיכולים לחנות את רכבם ולהתנייד ברחבי העיר בתחבורה ציבורית. לרשותכם קו 30 של אגד העובר בשדה התעופה “רמון”, תחנה מרכזית במרכז העיר, טאבה בחוף הדרומי וחזור. הקו עובר בתדירות של 20 דקות.

לצד חניה (כחול לבן) ברחבי העיר, עומדים לרשות הנופשים מתחמי חניה מוסדרים נוספים בסמוך למלונות דן פנורמה ומג’יק פאלאס ובסמוך לקריית הספורט החדשה. בכל החניונים המוסדרים, מותקנים מדחנים בהם ניתן לרכוש כרטיסי חנייה לפי שעה ו/או יומי, לצד שירות חניה סלולארי.

חניה לילית אסורה בכל רחבות העפר ברחבי העיר ולאורך כל רצועת החוף מבסיס חיל הים עד מעבר הגבול טאבה. חניה במקומות אסורים תגרור אחריה קנסות וגרירת רכבים.

כבישים עוקפים: על מנת להקל על העומסים הצפויים בימי החג, מומלץ לנהגים לנסוע דרך כבישים עוקפים. כביש עוקף צפוני: לכל הבאים/יוצאים מאזור המלונות הצפוני (מלונות ישרוטל, דן והרודס), מומלץ לנסוע דרך הכביש הממוקם צפונית ללגונה, העוקף את קריית הספורט החדשה ומוביל היישר לכיכר הכניסה לעיר המתחברת לכביש הערבה ו/או לכביש עוקף מערבי המוביל לתוך העיר. ניתן להשתלב בכביש עם הפניה ימינה מקניון האייסמול.

כביש עוקף דרומי: לכל הבאים/יוצאים מהחוף הדרומי, מומלץ לנסוע דרך כביש האהבה המתחיל מאזור חוף הדקל ומוביל ליציאה מהעיר דרך כביש 12 (כביש מצפה רמון).

בימי החג וחול המועד לא תתקיים קבלת קהל בכל משרדי העירייה. השירותים החיוניים יפעלו כסדרם ובכללם פינוי אשפה, מצילי החוף, כל יחידות הפיקוח והאכיפה, רשות החניה, המוקד העירוני בטלפון 106 ובוואטסאפ 050-7475106. נשוב לעבודה סדירה ביום שלישי 30.4.24. לרשותכם מגוון שירותים מקוונים באתר העירייה ועדכונים שוטפים בפייסבוק העירייה.

בימים אלה נשוב ונדגיש את חשיבות השמירה על ההנחיות.

בימי החופשה באילת, מומלץ להוריד את האפליקציה של פיקוד העורף ולהגדיר את “אילת” כאזור עניין. כך תוכלו לקבל התרעה בזמן אמת ולפעול בהתאם.

זמן הגעה למרחב מוגן באילת עומד על 30 שניות, לכן חשוב בכל מקום, להכיר את המרחב המוגן הקרוב אליכם.

גם בימים אלה, כשנחגוג את חג הפסח נזכור את אלה שאינם איתנו כאן ואת אלה שבזכותם אנחנו כאן, ונישא תפילה להחזרת כל החטופים, להחלמת כל הפצועים ולהצלחת צבא ההגנה לישראל העומד על המשמר באוויר, בים וביבשה.

בברכת חג שמח, שקט ונעים לכל תושבי אילת והאורחים.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן