הנשיאה ה 43 נכנסה לתפקידה במועדון רוטרי לוד

בשבוע שעבר התקיים טקס חילופי נשיאים ברוטרי לוד כאשר נג’לה חנחן נכנסה לתפקיד הנשיאה ה-43 במקום הנשיאה היוצאת נעמי טויל.

בשבוע שעבר התקיים טקס חילופי נשיאים ברוטרי לוד כאשר נג’לה חנחן נכנסה לתפקיד הנשיאה ה-43 במקום הנשיאה היוצאת נעמי טויל.

את הטקס ארחו בביתם בני משפחת חנחן והוא נוהל ע”י הרוטריון מוטי מורד, בנוכחות חברי המועדון, בני משפחותיהם, אורחים מלוד וממועדוני האשכול, רחובות, רמלה, מודיעין, וגדרה, בני משפחה וחברים של 2 הנשיאות, נג”ל משה אידלמן ורעייתו, וחברי מועצת העיר לוד אלוירה קוליחמן ואריה לוי.

בפתיחת הישיבה נאמרו דברים על פועלו הרב של של חבר המועדון שהלך השנה לעולמו –אלברט סיוון ז”ל למען העיר לוד, הקהילה והמועדון. 

לאחר הטקס הרוטריוני המסורתי הביאה חברת מועצת העיר אלוירה קוליחמן את ברכת עיריית לוד והעומד בראשה עו”ד יאיר רביבו, והדגישה את תרומת המועדון לקהילת העיר לוד ואת שיתוף הפעולה ההדוק עם העירייה.

משה אידלמן, שהינו ידיד מועדון רוטרי לוד העלה על נס את פעילות המועדון למען העיר לוד והדגיש את הקשר רב הימים בינו לבין המועדון והביא את ברכת נגיד רוטרי ישראל בשיר נוסיר .

בסיום דבריו, העניק לנעמי טויל את עיטור עמית פול האריס שהינו העיטור הרם ביותר של רוטרי בינלאומי על ניהול המועדון והובלתו לעשייה מרובה וברוכה.

נעמי טוויל, סיכמה את השנה החולפת וציינה כי המועדון  פעל ללא הרף וללא לאות למען העיר והקהילה, בין היתר בחלוקת מלגות, בחירת מצטייני תחנת מ.ד.א, תחרות הנואם הצעיר, חלוקת חבילות מזון לנזקקים בראש השנה ופסח, סיוע לבעלי צרכים מיוחדים, פיתוח קשרים בינלאומיים ועוד. “אלה רק חלק מהפעילויות השנה ואני מודה לחברי המועדון על הסיוע ושיתוף הפעולה שהביאו להצלחתנו”, אמרה נעמי.

הנשיאה היוצאת נעלה את הישיבה והנשיאה הנכנסת פתחה ישיבה ראשונה לשנת הרוטרי 23-24.

נג’לה חנחן פרסה את משנתהברוח סיסמת השנה של רוטרי בינלאומי “יוצרים תקווה בעולם”. ” אנו אמונים על דברי הנשיא העולמי גורדון מקאנילי על המשכיות העשייה שמשמעותה קידום הרעיונות הטובים ביותר של העשייה של השנים הקודמות עם חידושים שמותאמים לימים אלה, השנה אני ממקדת  כל המאמצים לאיחוד החברים ולהגדלת המועדון על מנת שנוכל להפיק  המירב ולהגשים החזון שהצבנו לעצמנו למען הקהילה בעיר”, אמרה נג’לה.

את הערב הנעימו האחיינים של נג’לה – דויד סאלם חנחן בדרבוקה נוהא רוני אלפחל בכינור ושירה וסאלם בשארה חנחן בגיטרה ושירה.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן