הנרצחת מאילת: זהבה דמרי

נקרע הלב: זהבה דמרי, תושבת אילת, זעקה אתמול לעזרה. “דקרו אותי, דקרו אותי” צעקה ושכנתה ששמעה אותה הזמינה את כוחות ההצלה. מצבה היה אנוש, היא פונתה על ידי מגן דוד אדום – ובבית החולים יוספטל נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

נקרע הלב: זהבה דמרי, תושבת אילת, זעקה אתמול לעזרה. “דקרו אותי, דקרו אותי” צעקה ושכנתה ששמעה אותה הזמינה את כוחות ההצלה. מצבה היה אנוש, היא פונתה על ידי מגן דוד אדום – ובבית החולים יוספטל נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

החשוד – בן זוגה (58, תושב אילת), ברח מהזירה. שוטרי הסיור של מרחב אילת שהוזעקו למקום החלו במצוד אחריו ובתום מרדף משטרתי עצרו אותו בעת ניסיונו להמלט מהעיר בנסיעה בכביש 12.

הכתובת, כך נראה, הייתה על הקיר. לאחר שנפרדה ממנו, בחודש אפריל, כתבה זהבה רשומה בפייסבוק. “חופש, הדבר הכי חשוב לאדם. הפסח הזה יצאתי מעבדות לחירות ועכשיו תודה לאל, לאחר תובנות רבות, קיבלתי עוד שיעור חזק ביותר בחיים”, ציינה. “הייתי חייבת לעבור את השיעור האחרון להבין מה אני רוצה באמת”. שבעה חודשים לאחר מכן, נרצחה.
ממשטרת אילת נמסר: “לפני זמן קצר, התקיים בבימ”ש השלום באילת דיון הארכת מעצרו של החשוד, אשר נעצר אמש לחקירה ע”י משטרת מרחב אילת, בחשד לרצח המנוחה זהבה דמרי”.

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו של החשוד ב-6 ימים ועד לתאריך 15.11.23.

◼️ אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: פייסבוק המנוחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן