הנציג שלנו לאירוויזיון: מיכאל בן דוד | צפו ברגע הזכייה

ברכות לזוכה הגדול של ישראל בתחרות “אקס פקטור”, מיכאל בן דוד (25), אשר ייצג את המדינה באירוויזיון 2022 שיתקיים בטורינו, איטליה. מיכאל הוא זמר ושחקן עם קול ענק, לוק מצוין ותנועות תיאטרליות. לדבריו: “זה מוקדש לכל מי שאי פעם הרגיש שאין בשביל מה לקום בבוקר והרגיש שהוא חסר תועלת. אין חוקים לכלום, רק לסמוך על עצמנו והכל זמני. להמשיך לדמיין ולעבוד”.

מיכאל הוא כל כולו וואן מן שואו – שר, רוקד, משחק והכל בצורה פנומנלית. יש לו כישרון בכמויות, כריזמה בכמויות והלוק שלו בהחלט תורם לכל החבילה הזו, שאנו שולחים בגאווה מישראל לאירוויזיון. הוא בן לאם אוקראינית ואבא גיאורגי, גדל רוב ילדותו באשקלון, בנעוריו עברה משפחתו לפתח תקווה ולאחרונה עבר להתגורר עם בן זוגו בשלוש השנים האחרונות ברמת גן.

 

למיכאל קול גבוה מאז ילדותו – מה שהוביל ילדים אחרים להתעלל בו. בראיון ל’וואלה’ סיפר “כבר בכיתה ג’ הייתי מאוד תיאטרלי, היה לי קול מאוד גבוה והייתי שונה. דיברתי עם המורה, והילדים היו צוחקים. חיכו לי מחוץ לבית הספר להרביץ לי, זרקו אותי לפחים. לא היו עוזבים אותי עד שהייתי מצחין מסירחון. אמרתי לעצמי, שאם לא אסתום את הפה, זה לא ייגמר. במשך שנים בבית ספר לא הוצאתי הגה. הייתי בודד והיה לי קשה”. הוא שירת במשרד הביטחון ביחידה מסווגת ולאחר שחרורו למד משחק בבית צבי במשך שלוש שנים.

מיכאל גאה בהיותו גיי – והוא מדבר על כך באופן חופשי כיום. בעבר, התקשה לספר לאימו על אהבתו לגברים. באותו ראיון ל’וואלה’ סיפר: “בזמן לימודי המשחק הכרתי את בן זוגי הראשון, ולאימא היה קצת קשה לקבל את זה. הרי כבר עברו שנים, עכשיו אני גדול ובוגר, והיא שואלת – מה עם אישה וילדים? אני אומר לאימא, ‘יפה שלי, אני אוהב גברים’. היה לה מאוד קשה. התנפץ לה החלום. היא לא הבינה איך יכול להיות שאני, הילד הכי מוצלח, מכיל ומבין שלה, יכול להיות הומו? היא ישר חשבה על זה שלא יהיו לי ילדים. הקושי הזה שלה לא השתנה עם השנים. מה שכן השתנה זה ההבנה שלי שאני צריך להפסיק לשים רגל על הגז ושאני צריך לשים פול גז, ולהגיד לה – יש לי בן זוג, אני רוצה שתכירי אותו ושתקבלי אותו. זה אחרי שכל השנים הצבתי את הרגשות שלה במקום הראשון ואיבדתי את עצמי. החלטתי לא לוותר על עצמי. היא לא כעסה – אבל כאב לה בלב. אני זוכר את המבט שלה, אחרי שאמרתי לה ‘אמא, יש לי בן זוג, הוא אהבת חיי ואני אתחתן איתו’, ואתה רואה את הכאב שלה בעיניים”.

מכאן 11 נמסר: “הערב נבחרו הנציג והשיר המנצח שייצגו את ישראל באירוויזיון 2022 בטורינו שבאיטליה, במסגרת המשדר החגיגי “האקס פקטור לאירוויזיון” ששודר ב-רשת. האירוויזיון ישודר ב- כאן 11 במוצ”ש, ה- 14 במאי 2022 (חצי הגמר הראשון ישודר ב- 10 במאי, וחצי הגמר השני ב- 12 במאי, בו גם יופיע הנציג הישראלי שזכה מיכאל בן דוד).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן