הנצחה לזכרו של השוטר מאור יהודה שנפל: גינת אמיר חורי

“משפחות וחברים יפגשו ב’גינת אמיר חורי’ וילמדו את מורשתך החשובה – דאגה לאחר, רעות אמיתית, שליחות ואחריות אישית למען הקהילה.”

גינת פשוש בשכונת בית בפארק הוסבה ונקראת מעתה גינת אמיר חורי על שמו של השוטר שנפל בפיגוע בבני ברק ב-2022. אביו, ג’ריס: “אני בטוח שכל אדם שיעבור בגינה זו, ילד, ילדה, נער או נערה, יקבל השראה מדמותו של אמיר”. ארוסתו, שני ישר: “אמיר איחד את כל החברה הישראלית”

גינת פשוש בשכונת בית בפארק באור יהודה נקראת מעתה גינת אמיר חורי. ביום שישי קיימה עיריית אור יהודה טקס קריאת גינה על שמו של חורי שנפל בפיגוע בבני ברק ב-29 במרץ 2022. באירוע השתתפו בני משפחתו של חורי, הוריו ג’ריס וסאמיה, אחיותיו ואחיו וארוסתו שני ישר, וכן ראש העיר, ליאת שוחט, מפקד מחוז ת”א, ניצב פרץ עמר וסגנו תנ”צ מאיר אליהו, מפקד מרחב דן, נצ”מ דניאל חדד, מפקד תחנת מסובים, סנ”צ ניסים אוחיון, ומפקד תחנת בני ברק-ר”ג, סנ”צ רותם וסקר.

כמו כן, באירוע לקחו חלק סגני ראש העיר וחברי המועצה, ועשרות קצינים, שוטרים ומתנדבים שעבדו איתו והגיעו כדי לכבד את זכרו. בשיאו של הטקס, נחשף הלוט של גינת אמיר חורי. ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה בטקס: “כל כך כואב לדעת שהאנשים הגיבורים האלה לא איתנו עוד. מדינת ישראל זכתה באנשים גיבורים, ואמיר הוא ללא ספק אחד הבולט שבהם. כשאני עוצמת עיניים וכשאני חושבת על ארץ ישראל היפה, אני מדמיינת בדיוק אנשים כמו אמיר – אנשים ששמים את עצמם בצד ועושים קודם כל לטובת האחר. בלי לחשוב מה יגידו ובלי לחשוב על הסיכון עצמו – קודם כל האחר”.

מפקד מחוז ת”א, ניצב פרץ עמר: “שנתיים עברו מהאירוע שבו בעל כורחך הפכת לסמל של הקרבה ואחדות, ואנו מחויבים מתמיד לצוואה שהותרת. היום אנו, משפחה וחברים, חונכים גינה חדשה שבה ילדים והורים יבלו זמן יחד, משפחות וחברים יפגשו ב’גינת אמיר חורי’ וילמדו את מורשתך החשובה – דאגה לאחר, רעות אמיתית, שליחות ואחריות אישית למען הקהילה. נפילתך בגבורה היא סמל, אך גם אובדן כבד ולכתך היא חוסר שלא ניתן למלא. נמשיך לזכור את פניך המוארות, דמותך המשרת ביטחון, לספר את סיפורך ולהנציח לעד את גבורתך בלילה הנורא ההוא בבני ברק. נמשיך להזכיר לעצמנו את המחיר היקר שאתה ועוד רבים כמוך שילמתם ומשלמים גם בימים אלו במלחמה על הבית, הבית של כולנו”.

אביו של אמיר חורי ז”ל, ג’ריס חורי: “מאז האירוע הקשה, חלפו כמעט שנתיים, אך הכאב עדיין נוכח ומרסק את הלב ואת הנשמה, ואנחנו חושבים עליו יום ולילה, כל שעה וכל דקה. החוסר שלו לא נותן לנו מנוח, והכאב והגעגוע אליו מלווים אותנו דקה דקה, וככל שהזמן עובר, הגעגוע מתעצם יותר. אני בטוח שכל אדם שיעבור בגינה זו, ילד, ילדה, נער או נערה, יקבל השראה מדמותו של אמיר. והגינה הזו, ‘גינת אמיר חורי’, לא רק מנציחה את שמו של הבן אמיר, אלא גם מציינת את ערכי אהבת האדם והאדמה שעליהם גדל וחונך אמיר”.

בת זוגו של אמיר חורי ז”ל, שני ישר: “אמיר במעשה הגבורה שלו חיזק את החיבור בעם ואיחד את כל החברה הישראלית. הדרך של אמיר והמורשת שהשאיר לכולנו היא דרך של ערבות הדדית ואהבת הזולת. בגינה הזו במשך השנים יעברו אלפי ילדים, ישחקו, ייהנו, יכירו חברים. אני בטוחה שהם יוכלו לקבל כאן שיעור על אהבה ושותפות, בגינה שקרויה על שמו של אמיר, שהוא סמל של הערכים האלו”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: וידאו אקשן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן