“הנער הגיע באוטובוס לומר תודה”: השליחות המיוחדת של חוקרת הנוער ממשטרת לוד

“תחנת לוד היא משפחה אחת גדולה ותומכת, ולא כסיסמא. לשרת בלוד זה להרגיש בבית, תמיד יש למי לפנות, להתייעץ ולהביע דעתך”

הלב שמאחורי מדי המשטרה: תכירו את שחף בן אור, בת 25, מתגוררת בראשל”צ, חוקרת נוער בתחנת לוד. שחף, בת לאמא שוטרת בלהב 433 וחלק ממשפחה בה רובה משרתים במשטרה, משרתת מזה 3 שנים בתחנת לוד לאחר שירות צבאי כמפקדת טירונים וסמלת מחלקה.

מאז ומתמיד חלמה שחף להתגייס למשטרה והתעקשה לשמש כחוקרת נוער בתחנה מעורבת. לאחר שסיימה קורס חקירות החלה לשרת כחוקרת נוער יחידה בתחנה, וכעת, 3 שנים לאחר גיוסה, מיועדת שחף לצאת לקורס קצינים ולוקחת חלק בפרוייקט “מעבר בטוח” לחניכי קק”צ במחוז.

“להיות חוקרת נוער זה להיות סוג של “מחנכת” אשר מעורבת בתהליך גדילה של קטין, אני רואה בתפקיד שלי שליחות אמיתית ויכולת להשפיע על אותו נער אשר יושב בכיסא מולי על תקן חשוד ומבין שעצם המפגש עימי יכול לחרוץ את גורלו”, אומרת שחף. “מאוד חשוב לי בעבודה עם נוער זה לראות גם את “הילד” שמאחורי דמות החשוד, חשוב לי להבין מה מביא ילד לבצע עבירה חמורה. האם הוא בעצמו נפל כקורבן עבירה בעבר? אני נתקלת במקרים כאלו בעיקר בעבירות מין.

כשהיא נשאלת למה התעקשה דווקא לשרת בתחנה מעורבת, תשובתה היא, כי “מרגע גיוסי ידעתי שאצא לקצינים והנחתי שאם אתחיל בתחנה מעורבת שכביכול מרגישה כ”מורכבת יותר” – אז כל מה שיגיע לאחר מכן ירגיש קל יותר. אני גם מאוד צעירה ומרגישה שאלו השנים שלי ‘ללמוד על בשרי’ את העבודה הקשה”.

שחף מציינת, כי “תחנת לוד היא משפחה אחת גדולה ותומכת, ולא כסיסמא. לשרת בלוד זה להרגיש בבית, תמיד יש למי לפנות, להתייעץ ולהביע דעתך. אנצל הזדמנות זו לקרוא לשוטרים לסייע לנו בגיוסים במסגרת פרוייקט “חבר מביא חבר” אשר מצ’פר את המגייסים. זה לא סוד שלשרת בלוד זה אתגר, אך זו בדיוק הסיבה לגלות אידיאולוגיה וציונות ולשרת דווקא בה”.

לדבריה, הסיפוק שלה בעבודה, הוא “כשמגיע נער לתחנה ונוסע במיוחד באוטובוסים רק כדי לומר לי תודה על זה שלא ויתרתי עליו ושראיתי אותו בעין אחרת – מבחנתי זה שווה הכל. וכמובן לסייע לקורבנות באיתור חשודים בעיקר בתיקי אלימות ומין”. מבחינתה, היא רואה את עצמה בעוד 10 שנים, קצינה בארגון ומשלבת עם זה חיי משפחה. “כמובן ממשיכה לתת מעצמי למדינה ובפרט למשטרה” – היא חותמת בשמחה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן