מנס ציונה למודיעין, תכירו את המנהל החדש של בית הספר מו”ר: רוני פולט

מינהל החינוך בעירייה מודיע על מינויו של רוני פולט למנהל החדש של בית הספר מו”ר, לאחר שנבחר במכרז שערכה העירייה. פולט יחליף את רוית ורון, שהודיעה על סיום תפקידה

מינהל החינוך בעירייה מודיע על מינויו של רוני פולט למנהל החדש של בית הספר מו”ר, לאחר שנבחר במכרז שערכה העירייה. פולט יחליף את רוית ורון, מנהלת בית הספר אשר הודיעה על סיום תפקידה ויכנס לתפקידו בשנת הלימודים הקרובה תשפ”ד. 

פולט מגיע עם ניסיון מקצועי בניהול וחינוך, מזה חמש שנים כסגן מנהלת, רכז שכבה, מחנך כיתה, ומורה לאזרחות בתיכון שש שנתי “בן גוריון” בנס ציונה, המונה כ-1,400 תלמידים.

כסגן המנהלת היה אחראי פולט, בין היתר, על תפעול בית הספר, ניהול והטמעת תוכנת המשו”ב, משמעת, מצוינות תלמידים ותכנון הפעילות הבית ספרי. לעולם החינוך הגיע לאחר שנים רבות של ניסיון צבאי, פיקודי ומבצעי, כאשר בתפקידו האחרון כסא”ל שימש כראש ענף מבצעי בחטיבת ההפעלה באגף המודיעין.

בעברו מילא תפקידים כקצין אגף מבצעים בשייטת 13 ותפקידים בצבע היבשה בהם קצין מבצעים מיוחדים, אוגדת יהודה ושומרון, יחידת מגלן ועוד. לאחר שירותו הצבאי, עשה לימודי הסבה להוראה הכוללים תואר שני M.A  במנהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב.

◼️ לקבוצת החדשות בנס ציונה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן