הנהגת ההורים העירונית רחובות קיימה הדרכה מקצועית ליו"רים של בתי הספר בעיר בנושא ניהול כספי הורים

הנהגת ההורים העירונית ברחובות פועלת במגוון תחומים על מנת לייצג בצורה מיטבית את ההורים והתלמידים בעיר. על מנת שהנציגים הנבחרים יוכלו לעשות את תפקידם על הצד הטוב ביותר, הם נדרשים לידע וכלים רבים. לשם כך, התכנסה הנהגת ההורים העירונית וקיימה הדרכה ליו"רים של בתי הספר היסודיים והעל יסודיים בנושא התנהלות וכללים הנוגעים לכספי ההורים. 

הערב נערך בהובלת צופית גולן, יו"ר הנהגת ההורים העירונית וסגנית יו"ר ההנהגה הארצית והועבר בשיתוף עם איתי קפלינסקי, יו"ר הנהגת ההורים העירונית רמת השרון ומ"מ יו"ר ההנהגה הארצית. כמו כן, התארחו בערב יו"רים מהערים השכנות : נס ציונה, באר יעקב ויבנה שהגיעו אף הם ללמוד ולהשכיל. היו"רים קיבלו בערב כלים פרקטיים להתנהלות נכונה בנושא כספי ההורים במוסדות החינוך, סקירה והעמקה של הנחיות משרד החינוך וחוזרי מנכ"ל, מעקב ובקרה ועוד. מידע והדרכה אלו חשובים במיוחד ומאפשרים ליו"רים לעשות את תפקידם בצורה מקצועית ויסודית.

איתי קפלינסקי: "התרשמתי מנכונות היו"רים להשתתף ולהשכיל בנושא והאולם היה מלא מפה לפה. נגענו בנושאים רבים והשבנו לשאלות שעלו מן השטח. מודה לצופית גולן ולהנהגת רחובות על ההזמנה ועל ערב שהיה מעמיק ובה בעת משעשע ומהנה לכולם".

צופית גולן: "הנהגת ההורים העירונית רחובות גאה להיות מקור למידע והתמקצעות לנציגי ההורים בעיר. אני רואה חשיבות רבה בהעברת ידע שנצבר לאורך השנים לחברי ההנהגה ומאמינה שהדרכה וכלים אלו יאפשרו לכולנו להיות בקיאים ומעורבים יותר, לנהל ולפקח על כספי ההורים בהתאם לנהלים.
אנו מודים לאיתי שהקדיש מזמנו היקר ותרם לנו מהידע והניסיון הרב שלו".

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן