המשל”ט העירוני ערני גם בים 

ערנות של צוות מוקד המצלמות שמפעיל משל”ט העירייה, הובילה לעצירה של דייג לא חוקי בשמורת הים הדרומי.

ערנות של צוות מוקד המצלמות שמפעיל משל”ט העירייה, הובילה לעצירה של דייג לא חוקי בשמורת הים הדרומי. באירוע שארע בשבוע שעבר, זיהתה אינגריד מצוות המוקד, מספר אנשים עם חכות על גשר בחוף הדרומי. המוקדנית יצרה קשר מיידי עם מנהל רט”ג אילת אשר שלח למקום פקח בליווי ניידת משטרה. החשודים שנתפסו בשעת מעשה, נקנסו והדגים הועברו למחקר במעבדה הימית במכון הבינאוניברסיטאי באילת.

ביום שבת לפנות בוקר בשבוע שעבר, זיהתה המוקדנית במצלמה מתנייעת (360 מעלות) הממוקמת בטיילת הדרומית, מספר אנשים עם חכות. פקח רשות הטבע והגנים קיבל את הדיווח, הגיע למקום והקפיץ ניידת משטרה לסיוע באירוע. ברשות הטבע והגנים ציינו, כי הפקח זיהה מספר חשודים עם מספר חכות. התבצע חיפוש בכלים של החשודים ונמצאו מספר דגים מוגנים האסורים בדיג במפרץ אילת בכלל ובשמורה בפרט, ביניהם דגים מסוג שורי וממשפחת הדקריים. החשודים נקנסו כאמור והדגים הועברו למחקר במעבדה הימית במכון הבינאוניברסיטאי באילת. 

לדברי חן טופיקיאן מנהל שמורת האלמוגים: ״שיתוף הפעולה עם העירייה באמצעות משל״ט העירייה שעובד 24/7 מעלה את המודעות לאירועי דייג לא חוקי רבים, שליית ערכי טבע ועבירות נפוצות אחרות שמסייעות לנו במקרים רבים למנוע את הפגיעה בערכי טבע, לעצור ולטפל במבצעי העבירות״. 

משל”ט אילת המנוהל על ידי אגף חירום וביטחון בעירייה, מפעיל כאמור את מוקד המצלמות המרכז מערך של כ – 400 מצלמות ברחבי העיר וגם את מערך לחצני המצוקה המותקנים בגני ילדים ובאגף לשירותים חברתיים. מטרת המשל”ט לקיים הערכות מצב של האירועים הנצפים ולהפעיל כוחות תגובה בהתאם כמו גם לצמצם נזקי ונדליזם, להוות כלי עזר לטובת יחידות העירייה לאכיפת חוקי עזר עירוניים והצגת תמונת מצב לאירועי ביטחון וחירום בזמן אמת, לטובת מתן מענה מהיר של גורמי האכיפה וכן תיעוד המסייע לחקירת המשטרה. 

צוות המוקד מוכיח ערנות תמידית ומרבית האירועים מזוהים בזמן אמת על ידי המוקדנים ומועברים מיידית לטיפול גורמי הפיקוח והאכיפה בעירייה ו/או על ידי גורמי הביטחון, החירום וההצלה. 

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן