המשטרה מחפשת אחר פדופילים שנראו ב'רחובות המדע'. תושבת העיר לרחמים מלול: "השב את הביטחון, הכתובת על הקיר"

ילדה

במשך שבעת הימים האחרונים מסתובב פדופיל, שזהותו טרם הוברר, באזור מזרח העיר בעיקר בשכונת רחובות המדע. תחילה דווח למשטרה אודות חשוד שניסה לפתות ילדות לעלות לרכבו, אתמול נראה חשוד מציע טרמפ לילדה בת עשר והיום (ראשון) שוב נראה חשוד כשהוא ממתין בכניסה לאחד הבניינים ומשוחח עם ילדה בת עשר.

דיירי "רחובות המדע" והשכונות הסמוכות עוברים שבוע שמלווה בפחדים וסיוטים, זאת לאחר שהתקבלו במוקד העירוני ובמוקד החירום 100 מספר קריאות על חשוד או מספר חשודים שמנסים לפתות ילדות מהשכונה. בשבוע שעבר זה קרה לאחת מבנות השכונה ברחוב יהודית בירק, כאשר חשוד שהיה בתוך רכב בשעת אחר צהריים נסע באיטיות אחר ילדה שעשתה את דרכה לחוג. לדבריה, החשוד הציע לקחתה לאמה וביקש ממנה להעלות לרכבו. הילדה המבוהלת ברחה אל המבנה בו מתקיים החוג והחשוד עזב את המקום.

במקרה אחר, התקבלה קריאה על אותו חשוד שניסה לפתות ילדה אחרת, הפעם בשכונה הסמוכה, ברחוב גורדוסקי, אתמול (שבת). הקריאה שהתקבלה במוקדי השיטור העירוני ובמוקד 100 של המשטרה הינה בגין מקרה פדופיליה מצד חשוד שפגש בילדה בת 10 ברחוב פרופסור שור שבשכונת המדע, החל לשוחח עמה והציע לה לעלות אל ביתו שבבניין הסמוך, שם יפנק אותה בסוכריות.

שכונת המדע, שבועות ספורים לפני הקמת הפארק העלול להוות מוקד רגל לפדופילים

המקרה האחרון לעת עתה אירע היום, כאשר בצהריים התקבלה קריאה במוקדי השיטור והחירום מצד אם לילדה כבת 10 שסיפרה כי בתה חשה מאויימת על ידי על אדם הממתין מחוץ לבניין בו הן מתגוררות ברחוב פרופסור ישראל אומן. לדברי הילדה כשעברה לידו התפתח דו שיח, תוך כדי שאלה אותו הילדה מה הוא עושה ולמי הוא מחכה, החשוד החל לגמגם ונעלם מהמקום. בכל המקרים הגיעו שוטרי תחנת רחובות וצוותים של השיטור העירוני לערוך חיפושים אך עד כה לא העלו דבר.

בתוך כך יצוין כי במכתב שהגיע אל מערכת "רחובות היום" הממוען אל ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, פונה תושבת שכונת המדע אל מלול בזו הלשון: "ראש עיר יקר, אני כותבת לך מכתב זה קודם כל כאמא מודאגת ולאחר מכן כתושבת העיר שחשה שבטחון התושבים בשכונת המדע מופקר וזועקת אליך ברגעים אלו רגע לפני שקורה אירוע קשה, לעשות מעשה ולהשיב את הביטחון".

ראש העיר, רחמים מלול עם סנ"צ שרון מנור. יעשו את המירב בכדי למגר את התופעה

האם המודאגת כתבה: "היום בבוקר אירע לבתי אירוע קשה ביותר שתודה לאל הסתיים באופן שבו הוא הסתיים. בתי בת ה-9 חזרה היום בשעה 9 בבוקר ברגל מבית חברתה המתגוררת שני בניינים ליד בניין מגורינו, בדרכה הבייתה עצר לידה רכב ויצא ממנו בחור צעיר אשר פנה אליה ואמר לה שתיכנס אליו לרכב ותסייע לו למצוא את אימו. בתי בחושיה המפוכחים ובאינטואיציה הנכונה ענתה לו שהיא ממהרת ורצה הבייתה תוך שהבחור ממשיך לצעוק לכיוונה להיכנס לרכבו. כשהגיעה אליי החלה לבכות ולרעוד מהאירוע המסחרר וסיפרה את שאירע לה. ברור לכולנו כי האירוע יכול היה להסתיים לגמרי אחרת ולשנות את החיים של כולנו ברגע".

"אירוע זה מצטרף לאירועים נוספים קשים המתרחשים בשכונה וודאי ידועים לך", הוסיפה בהמשך מכתבה, אשר הועבר בקבוצות הורים בוואטסאפ "באופן אישי ידוע לי על שני ניסיונות קודמים בהם ניסו להכניס ילדים לרכבים. האחד אירע באזור בית הספר 'פרחי המדע' והשני באזור בית הספר 'ניצני המדע'. באחד המקרים אף היה מרדף אחר הילדים. מדיווח שהגשנו למשטרה היום בבוקר נמסר לנו כי ידוע על שמספר פדופילים מסתובבים בשכונה".

המכתב שהועבר בקבוצות הורים בוואטסאפ על ידי תושבת שכונת המדע

בהמשך המכתב ציינה האם גם את נושא הפריצות לדירות, פריצות וגניבות רכבים בתדירות גבוהה וונדליזם. "נראה כי למדנו לחיות לצד מציאות זו ואירועים קשים אלו אבל זו אינה הדרך", המשיכה: "אני מאמינה שכדי שהאזרח הקטן ייקח אחריות ויחוש כי יש לו את הכוח בידיו להגיע לשינוי האיש שמנהל את העיר צריך לקחת אחריות בראש ובראשונה ולצאת בהצהרה כי אירועים אלו חמורים ביותר וכי יש לעשות את כל הנדרש על מנת לצמצם אותם ולהשיב את תחושת הביטחון אז ורק אז יצליח כל אדם ואדם לחשוב כיצד הוא יכול לסייע למטרה נעלה שכזו ויעלה את יכולת ההתמודדות שלנו כקהילה. אני פונה אליך כעת וכותבת כי הכתובת על הקיר. היו מספר ניסיונות בשכונתנו לחטיפה או לפגיעה בילדים. במשטרה יודעים על מספר פדופילים שמסתובבים בשכונה שלנו וכעת נותר רק להמתין עד שיקרה הגרוע ביותר או לעשות מעשה".

ראוי לציין כי נכון לשעת הצהריים ראש העיר קיבל את המכתב ממערכת "רחובות היום". המכתב, לדבריו, טרם התקבל בלשכתו מכתב מאת "האם המודאגת". סביר להניח שבעת שיתקבל יתייחס ראש העיר לדברים הקשים בו לרבות בחינת פתרונות עם כוחות המשטרה והעומד בראשה, סנ"צ שרון מנור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן