המשאיות הכתומות של בנק מזרחי-טפחות חוזרות עם עסקים של משרתי מילואים

המשאיות הכתומות של בנק מזרחי-טפחות חוזרות ומגיעות לקבוצת קניוני עופר עם יריד מכירה לעסקים של משרתות ומשרתי המילואים

בנק מזרחי טפחות ממשיך לתמוך במשרתות ומשרתי המילואים והפעם מקים עבורם ירידי מכירה בשיתוף קבוצת קניוני עופר.

החל מיום שני יגיעו המשאיות הכתומות שצבעו את הארץ מאז תחילת המלחמה לשלושה קניוני דגל של קבוצת עופר מה- 26.8 ועד יום שישי ה- 30.8, במסגרת היריד בעלי עסקים מכתום.מילואים יגיעו למכור את תוצרתם ומוצריהם במשאיות ברחבה המרכזית של כל קניון. בין המוצרים שימכרו ביריד ניתן למצוא: עציצים, צמחים, יין, שמן זית, דבש, עוגות עוגיות, לחמים ועוד.

העסקים יפעלו בירידים ייעודים ב-3 קניונים מובילים מקבוצת עופר ברחבי הארץ: רמת-אביב, נתניה וירושלים. בהמשך למתחם הדיגיטלי בכתום.ישראל שנפתח למשרתות ומשרתי המילואים, שמטרתו לחבר בין עסקים לבין הציבור הרחב שמעוניין לתמוך ולרכוש מהעסקים הללו דווקא בתקופה הזו.

כזכור, עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ובמטרה לסייע לעסקים מהצפון ומהדרום, יזמו בבנק מזרחי טפחות מתחם עסקים דיגיטלי באתר הבנק בשם כתום.ישראל, בו נמצאים למעלה מ-450 בתי עסק מהצפון ומהדרום, ובעלי עסקים שגוייסו המקודמים באופן שוטף בפלטפורמה ובנוסף, באמצעות פעילויות קד”מ רחבות ומגוונות לאורך כל התקופה מאז פרוץ המלחמה.

תרי ישכיל סמנכ”ל חטיבת השיווק בבנק מזרחי טפחות:

“אנו גאים להוביל את מיזם כתום.ישראל המשלב תמיכה בעסקים של משרתי ומשרתות המילואים, ובעסקים מהצפון והדרום. המיזם הייעודי והיריד שייפתח השבוע כתום.מילואים מבטא את מחויבותנו העמוקה למילואימניקים העצמאיים שעוברים תקופה מאתגרת מאז ה-7.10. הפעילות  עם קניוני עופר במוקדים מרכזיים בארץ, מציעה חיזוק נוסף ומשמעותי לאנשים שלנו שבחזית, ובמקביל מאפשרת לציבור הרחב להתחבר אליהם, לרכוש מוצרים איכותיים ולתמוך בהם בתקופה לא פשוטה זו. אנו גאים לסייע ולחזק את משרתות ומשרתי המילואים בדרכים שונות מהטבות והקלות פיננסיות ועד להקמת  הירידים”.

פרטים מלאים ניתן למצוא בלחיצה על הקישור.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

■ לחדשות נתניה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן