המרכז לסיוע הוליסטי ע”ש יורי שטרן מירושלים: תרומה של 2.5 מיליון ש”ח למתמודדים במחלת הסרטן ובני משפחותיהם

“מי ייתן ונמשיך גם בשנה הבאה לעזור לטפל ולשקם כל מי שנפגע בתקופה המורכבת והמאתגרת הזו ובמקביל נמשיך לקדם את הרפואה האינטגרטיבית למתמודדים עם מחלת הסרטן”.

10,000 שעות טיפולים בשווי של כשניים וחצי מיליון ש”ח אשר הוענקו בהתנדבות על ידי מטפלי המרכז בשנה החולפת.

במהלך שנת 2023 טיפל המרכז בשגרה במתמודדים עם מחלת הסרטן ובבני משפחותיהם והגיע למספר שיא מזה 16 שנים: 13,000 טיפולים משלימים בנוסף לפרויקט ‘מושיטים יד’ בו התקיימו כ-1,300 טיפולים בחירום למפונים ולפצועים.

170 מטפלים מוסמכים מ-20 מקצועות שונים של רפואה משלימה וביניהם רפלקסולוגיה, עיסוי, דיקור, שיאצו, פסיכותרפיה ועוד המשיכו בשנה האחרונה – כבשנים קודמות בעמותה– להעניק בהתנדבות מלאה טיפולים משלימים לכ-2,500 נשים וגברים שמתמודדים עם מחלת הסרטן.

הטיפולים מתקיימים בבית יורי שטרן בירושלים, בקליניקה הקהילתית בהרצליה ובמרכז הרפואי “שערי צדק”.
הטיפול האינטגרטיבי המשלב בין הרפואה הקונבנציונלית לרפואה המשלימה מוכיח עצמו כמקל, תומך ומשפר בצורה משמעותית את איכות חייהם של המתמודדים, כפי שמעידים מחקרים רבים.

היקף הפעילות והתרומה הכוללת של העמותה בשנת 2023 נאמד על יותר מ-2,500,000 ש”ח שנתרמו למערכת הבריאות הציבורית הישראלית.

המרכז לסיוע הוליסטי נרתם במהירות אחרי ה-7 באוקטובר על מנת לסייע למאמץ ולעורף האזרחי.
מלבד הטיפולים בשגרה במתמודדים עם מחלת הסרטן, לקח על עצמו מרכז יורי שטרן להעניק טיפולים במגע, אוזן קשבת וכל מה שניתן למפונים ולפצועים.

לנה שטרן, יו”ר המרכז לסיוע הוליסטי ע”ש יורי שטרן: “באמצע חודש ינואר תתקיים האזכרה לזכרו של יורי ז”ל, שלזכרו הקמנו את המרכז לסיוע הוליסטי. אני בטוחה שהוא היה גאה לראות את ההתגייסות הרבה והמשמעותית של העמותה שלנו למען החברה הישראלית ושמירה על רוח של עשיית טוב. מי ייתן ונמשיך גם בשנה הבאה לעזור לטפל ולשקם כל מי שנפגע בתקופה המורכבת והמאתגרת הזו ובמקביל נמשיך לקדם את הרפואה האינטגרטיבית למתמודדים עם מחלת הסרטן”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יהודית הרפז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן