המפכ”ל לשוטרי רמלה ולוד: “תמשיכו לתת בראש”

המפכ״ל רב ניצב יעקב שבתאי ביקר בבסיס המפקדה המשימתית הפועלת באזור רמלה ולוד: “הטרור הפלילי יוכרע בפעילות משטרתית ממוקדת ובלתי מתפשרת”

שורה ארוכה של אירועי טרור הובילה לביקורו המיוחד של מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי בבסיס המפקדה המשימתית הפועלת באזור רמלה ולוד, שם שמע מהלוחמים והשוטרים על פעילותם הממוקדת במאבק נגד תופעת האלימות, הפשיעה, הסחר בסמים והאמל״ח הלא חוקי.

“תמשיכו לתת בראש”, אמר להם.

“הטרור הפלילי יוכרע רק בפעילות ממוקדת ממושכת רציפה ובלתי מתפשרת”, אמר המפכ”ל. “הטרור הפלילי חוצה גבולות ומחוזות ורק שיתוף פעולה בין המחוזות ויחידות העילית ומג״ב כפי שראינו לאחרונה לא אחת, יובילו להכרעת הטרור הפלילי והרחקתם מהרחוב של מחוללי הפשיעה המרכזיים״.

לדבריו, “בחרתי להגיע כדי לעמוד מקרוב אחר הפעילות של המפקדה המשימתית ותוצאות הפעילות ראויות לציון ולשבח לכלל השוטרים והלוחמים. כמות הנשק והאמל״ח שנתפסו מבטאת יותר מהכל את הדבקות של כולכם במטרה. כמות המעצרים ותפיסת הכסף המזומן שמקורו בסחר בסמים לטובת חילוט, מלמדים על חתירה למגע ואפס סובלנות. נמשיך בפעילות יזומה והתקפית נגד נתיבי הסמים שהם מחוללי הפשיעה והם גם הרקע למאבקי השליטה בין העבריינים כאן ומעבר לים. המשיכו בעשייה ויחד נכריע את הטרור הפלילי״.

צפו בדברים >>

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן