המסורת נמשכת: טקס מצטייני החינוך לשנת תשע”ז נערך בבית העם. רחמים מלול: “היום הזה הוא פסטיבל”, בלום: “העיר רחובות עברה מהפך”

באירוע הצדעה מסורתי הנערך כמידי שנה התקיים הערב (שלישי) בהיכל התרבות העירוני “בית העם” טקס מרגש להענקת אות הוקרה למצטייני החינוך תשע”ז, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג, מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר, זהר בלום, חברי מועצת העיר ומכובדים.

את הטקס הנחתה בחן רב מנהלת אשכול פיס, עירית דווידוביץ’, שבפתח דברי ציינה: “הטקס מסכם יום חגיגי במיוחד יום של עשייה, יצירה, מורשת, חברה, תרבות ומדע, יום של מצוינות והצטיינות”.

בנאומו אמר ראש העיר, רחמים מלול: “זהו יום מרגש ושמח, המעורר כבוד וגאווה לעיר רחובות ותושביה ובייחוד למערכת החינוך הנפלאה שלנו. את היום למעשה הייתי מגדיר כפסטיבל, כחגיגה – פסטיבל חינוכי רב עוצמה בהיקפי הפעילות שלו, בשמחה החינוכית שחשנו אותה בכל דוכן ודוכן, בכל עמדה ועמדה, בחדוות היצירה של המשתתפים, של המנהלים, של המחנכים, של התלמידים ובעיקר בהון האנושי שיש לנו בעיר הזאת – וההון האנושי מתחיל בצוותים החינוכיים הנפלאים שאת גולת הכותרת שלהם אנחנו רואים הערב הזה על הבמה”.

זהר בלום: "ראש העיר דואג לתת חמצן למערכת החינוך"
זהר בלום: “ראש העיר דואג לתת חמצן למערכת החינוך” (צילום: אתי כץ)

זהר בלום שהפיק את האירוע ועמל עליו שבועות רבים, הוסיף: “העיר רחובות הפכה מהפך וזה בזכות כל מי שבאולם וכמובן הזוכים, אבל הכי חשוב בזכות ידידי ראש העיר, שמנצח מלמעלה ועושה את העבודה המדהימה, דואג לתת חמצן למערכת החינוך וזה הדבר המשמעותי. העיר רחובות צומחת בכל שנה באלף תלמידים שמצטרפים למערכת החינוך, אין דבר כזה במדינת ישראל וכשאומרים שהעיר רחובות מובילה בחינוך, יש משהו בזה – אנחנו היום העיר המובילה בחינוך בכל התחומים”.

יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה, ריגש במיוחד: “כאחד שלא גדל עם כפית זהב בפה ולא תמיד זכה לאמון המורים שלו, הצלחתי לסיים עם תעודת בגרות בבית הספר ‘אורט’, ואני מבין היום כי החינוך הוא המנוע האמיתי לשוויון הזדמנויות ולצמצום פערים בחברה. מצוינות בחינוך היא היכולת לראות את הילד כאדם, להצליח לזהות את הפוטנציאל הטמון בו, להצליח לראות את הנשמה של ילד שלפעמים מגיע עם מטענים ומשקולות על הכתפיים כתוצאה מהרקע המשפחתי או האישי שלו”.

בין המצטיינים: אביו של אמיתי כהן, הרב זאב כהן (צילום: אתי כץ)
בין המצטיינים: אביו של אמיתי כהן, הרב זאב כהן (צילום: אתי כץ)

כבכל שנה נערך טקס קבלת אות הוקרה לאנשי חינוך מצטיינים אשר נבחרו על ידי וועדת שיפוט ציבורית, במטרה לחזק את פועלם של אנשי החינוך, להוקיר ולהכיר בעבודתם הקשה והמסורה למען טיפוח החינוך בעיר. הציבור הוזמן להמליץ על מנהלים, גננות, מחנכים, עובדי עירייה במערכת החינוך, צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שתרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות. בין המצטיינים: המנהל של בית הספר “צביה”, הרב זאב כהן, אביו של חבר המועצה אמיתי כהן.
בין המצטיינים: מנהל מתנ"ס קריית משה, שצמח מתוך השכונה, גולן ביטון (צילום:  אתי כץ)
בין המצטיינים: מנהל מתנ”ס קריית משה, שצמח מתוך השכונה קשת היום, גולן ביטון (צילום: אתי כץ)

(צילומים: מחלקת דוברות עיריית רחובות, אתי כץ)
גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של רחובות היום מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן