המנכ”לית החדשה של מרכז מריאן בקריית גת: סא״ל (מיל׳) מירב סעידה

מרכז מריאן לגיל הרך ולמשפחה מתכלל את כלל השירותים העירוניים לילדי הגיל הרך ומשפחותיהם בעיר. המרכז משמש זרוע ביצוע של הרשות לקידום יעדים ומענים לגיל הרך, והוא יוזם, מפתח ומפעיל מגוון שירותים מותאמים עבור אוכלוסיית היעד.

עידן חדש במרכז מריאן לגיל הרך בקריית גת: אחרי שראש העיר כפיר סויסה מינה את אנני ארז ליו״ר הדירקטוריון, נבחרה סא״ל (מיל׳) מירב סעידה לכהן כמנכ״לית החדשה של המרכז.

 

ראש העיר כפיר סויסה: “אני מברך את מירב עם היבחרה לתפקיד, מאחל לה הרבה הצלחה ובטוח כי היא תעמיד את כל כישוריה למען קידומם ורווחתם של ילדי העיר קריית גת”.

 

מירב, תושבת העיר קריית גת, סא”ל במילואים משמשת כיקל”רית (יחידת הקישור לרשות המקומית) מטעם פיקוד העורף בנפת לכיש.

מירב, נשואה לנפתלי ואמא לארבעה בעלת שני תארים.

 

בעשור האחרון עבדה כמנהלת בכירה בפרקליטות המדינה במחוז תל אביב ובמסגרת תפקידה במילואים ניהלה מטעם פיקוד העורך את מערך החירום של החיל בקריית גת, בתקופת הקורונה ובמלחמת חרבות ברזל.

מירב: ״אני נרגשת מאוד, מודה על האמון ומאמינה ביחד נעשה למען ילדי העיר״

 

אנני ארז, יו”ר מרכז מריאן לגיל הרך ברכה את מירב ואיחלה לה הצלחה רבה בתפקיד: “אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה עם מירב לטובת קידום התוכניות והיעדים שהצבנו לעצמנו במרכז מריאן למען ילדי העיר. אני סבורה שיחד עם עובדי המרכז נשמש אוזן קשבת להורי קריית גת ונמלא אחר הצרכים העולים מן השטח בכדי לשפר ולהעצים את הילדים והצוותים החינוכיים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן