המנוי המצחיק בהיכל התרבות בלוד 

אולם היכל התרבות היה מלא עד אפס מקום בשלושת ‘המנוי המצחיק’ בשנים עברו וכעת מכירת הכרטיסים בעיצומה.

שחר חסון, אבי נוסבאום וצביקה הדר, שלושה מגדולי הסטנדאפיסטים של ישראל, יופיעו על בימת היכל התרבות העירוני בלוד בחודשים הקרובים, זאת במסגרת ‘המנוי המצחיק’ שכרטיסיו נחטפים בדרך-כלל תוך מספר ימים עד סולד-אאוט.

אולם היכל התרבות היה מלא עד אפס מקום בשלושת ‘המנוי המצחיק’ בשנים עברו, וכעת מכירת הכרטיסים בעיצומה. המופעים נערכים במסורת הבידור והצחוק המשובחת, המוצלחת והמשתלמת במדינה. שלושת המופעים במחיר משתלם של 239 ש”ח בלבד לאדם.

על-פי התכנית – הסטנדאפיסט שחר חסון יופיע בלוד ב-01.02.2024, הסטנדאפיסט אבי נוסבאום ב-12.03.2024 והסטנדאפיסט צביקה הדר ב-09.04.2024.

ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו: ” שנת 2023 הסתיימה בכאב עצום לאחר טבח שמחת תורה ופרוץ המלחמה אשר נמשכת עד עתה, בתקווה שתסתיים במהרה כשידה של ישראל על העליונה. החלטנו להמשיך במסורת של ‘המנוי המצחיק’ זאת השנה ה-4 בכדי להעניק לתושבינו היקרים מעט חיוך לאחר הקושי שחווינו כחברה. אני מזמין את כלל התושבים לרכוש כרטיס, לצפות במופעים וליהנות מתרבות בתוך עירנו”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תיירות, תרבות ופנאי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן