המכללות האקדמיות לחינוך שוב דוחות את פתיחת שנת הלימודים

לאחר שכבר הודיעה על דחיית לימודים לתחילת נובמבר, פורום נשיאי ונשיאות המכללות האקדמיות לחינוך מודיע הבוקר על דחייה נוספת של שנת הלימודים לתאריך ה-3 בדצמבר

מאות סטודנטים וסטודנטיות  במכללות לחינוך מגויסים ומפונים, ולמרבה הכאב גם מספר רב של משפחות נופלים, חטופים ופצועים .פורום נשיאות ונשיאי המכללות לחינוך בישראל (רמ”א) הכולל את 18 המכללות האקדמיות להכשרת מורים בישראל מודיע היום על ההחלטה לדחות בפעם נוספת את פתיחת שנת הלימודים האקדמית, הפעם לתאריך ה- 3 בדצמבר. זאת לאחר שרק בשבוע שעבר הודיע הפורום על דחיית הלימודים לתאריך ה-5 בנובמבר 2023, כאשר שנת הלימודים בפועל מתחילה בימי שגרה במהלך אוקטובר מייד לאחר תקופת החגים.

במכתב שפרסם יו”ר הפורום ונשיא האקדמית חמדת-מכללה לחינוך בשדות נגב פרופסור חיים שקד נכתב: “על אף ההכרה בכוחה של החזרה לשגרה, המציאות שנוצרה מחייבת אותנו לאפשר לכל הסטודנטיות והסטודנטים שאינם פנויים ללמידה כעת להתחיל עם כולם וליישר קו עם כלל מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל”.

“המלחמה שכפו עלינו אויבינו נמשכת. אנו שולחים ברכת הצלחה לכוחות הביטחון, מייחלים לשובם המהיר של החטופים, מאחלים בריאות שלמה לכל הפצועים, משתתפים בצער המשפחות השכולות, ומקווים לימים של ביטחון ושקט. בקרב הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים במכללות לחינוך ישנן משפחות רבות של מגויסים ומפונים, ולמרבה הכאב גם מספר רב של משפחות נופלים, חטופים ופצועים .לאור הנסיבות אנו מודיעים על דחייה נוספת בפתיחת השנה האקדמית. שנת הלימודים במכללות לחינוך תתחיל ביום ראשון, 3 בדצמבר. פרטים מלאים על אופן חידוש הלימודים ועל השינויים שיוכנסו הלוח האקדמי יימסרו בכל מכללה בנפרד.

בנוסף מדגיש פרופ’ שקד במכתב כי “על אף ששנת הלימודים נדחתה, המכללות ממשיכות לקיים בימים אלה את ההתנסות בהוראה, כל מכללה בהתאם לאפשרויותיה, כדי שהסטודנטיות והסטודנטים ימשיכו לסייע בהפעלת מערכת החינוך במהלך המלחמה”.

פרופ’ שקד: “יחד עם כל עם ישראל אנו כואבים נוכח הימים הקשים שפוקדים אותנו כאשר גם באקדמית חמדת כמכללה ששוכנת בשדות נגב אנו אבלים על בוגרים, סטודנטים ובוגרים שחלקם איבדו את חייהם ואחרים איבדו קרובים. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים והנרצחות, הנופלים והנופלות שחרפו נפשם בהגנה על ארצנו ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. יחד נחזק את חיילי וחיילות צה”ל שיחזרו בשלום מפעולתם. ההחלטה על דחיית שנת הלימודים האקדמית היא כורח המציאות, בתקווה לימים טובים שיגיעו”.

לעדכונים בטלגרם-הערוץ הרשמי: https://t.me/news08net 

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חינוך ואקדמיה >> לחצו כאן 

צילום: רמ"א | FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן