המיזם ‘לוחמים למען לוחמים’ ביוזמת תושב גני תקווה: רעבים לניצחון

לפני כניסה נוספת לרצועת עזה: המילואימניקים שעורכים ארוחות ללוחמים מיזם ההתנדבות ‘לוחמים למען לוחמים’, שהוקם על ידי יוצאי יחידת הדבורים בחיל הים וביוזמת אלעד רחמנינוב תושב גני תקווה, ערך ארוחת על האש ללוחמים לפני כניסתם לעזה בכרם שלום

אחוות לוחמים: מיזם ‘לוחמים למען לוחמים’, שייסד תושב גני תקווה אלעד רחמנינוב עם יוצאי יחידת הדבורים בחיל הים ערך השבוע ארוחה חגיגית ללוחמי יחידת יהל״ם בשטחי הכינוס בכרם שלום.

המתנדבים ערכו ללוחמים ארוחת על האש עם סלטים, שתייה, וקינוחים ומוסיקה וסיפקו ללוחמים הפוגה מרעננת ומחזקת לפני חזרתם לשדה הקרב. יותר מ-30 מתנדבים, לוחמים לשעבר, לוקחים חלק במיזם ומשמשים כגרעין המרכזי שלו לצד מתנדבים נוספים.

המיזם החל כבר במבצע ׳צוק איתן׳ והמשיך לפעול לאורך וגם לאחר הטבח של ה-7 באוקטובר, מתנדבי המיזם התייצבו ללא היסוס לכל קריאה של לוחמים, מפונים ומשפחות חטופים. הם תמיכה ואירועים במגוון זמנים ומקומות. גרעין המיזם נשען על תרומתם הפעילה של תושבי גני תקווה, המהווים את הלב הפועם של הפעילות ההתנדבותית.

בנוסף לאירועים ללוחמים, המיזם שואף להתרחב כעת ולתמוך גם בפצועים בגוף ובנפש בשיתוף פעולה עם עיריות ואגף הנפגעים של הצבא. המטרה היא להעניק לפצועים חיבוק חם ואוהב ולעזור להם לחזור לחיי השגרה בהקדם האפשרי.

אחד המרכיבים המרכזיים ביוזמה הוא אחוות הלוחמים ותמיכה בהם לפני כניסתם לשדה הקרב. האירועים המיוחדים יוצרים אווירה של חיבור והערכה ללוחמים, ומסייעים להקל על המתחים הנלווים למצב הלחימה. כדי להבטיח את המשך הפעילות החשובה, מבקשת העמותה מהציבור לסייע בגיוס כספים לכיסוי ההוצאות הכרוכות בהפקות הללו. אלעד רחמנינוב, יוזם התכנית, זכה ביום העצמאות האחרון בפרס ‘גיבור העיר’ על פעילותו ההתנדבותית.

רה״ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, התייחסה לפעילות המיזם ואמרה:

“המיזם מגלם את רוח ההתנדבות והערבות ההדדית של קהילתנו. לראות את תושבי גני תקווה מתגייסים במרץ למען לוחמינו, זו גאווה גדולה עבורי. נמשיך לעמוד לצד המיזם ולתמוך בו בכל דרך אפשרית”.

משתתפים במיזם: אמיר רחמנינוב, איציק דואב, משה טבח, חנן אהרונסון, דורון ביטון, ירון מיוחס, איתן קנטור, ניר קורנט, יאיר ברק, אילן לוקה, אלודי חלפון, פזית ומאיר אוחיון, אלעד גבע, אורלי כהן

קישור לתרומות למיזם בלחיצה כאן.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמותת 'לוחמים למען לוחמים'

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן