המיזם המרגש שמסייע למשפחות מעוטות יכולת מגני תקווה

לא משאירים אף ילד מאחור לקראת פתיחת שנת הלימודים עמותת מעגל נשים וטנג’נט גני תקווה רוכשת ילקוטים לילדי משפחות מעוטות יכולת בגני תקווה. השנה, בצל הפערים הכלכליים שהלכו והתעצמו במהלך המלחמה,  רכשה העמותה 113 ילקוטים חדשים לילדים. צפו ביוזמה המרגשת

ילקוטים של תקווה: על פי נתוני המוסד לביטוח לאומי שפורסמו בשנה שעברה, כ-870 אלף ילדים חיים מתחת לקו העוני בישראל. עם תחילת שנת הלימודים, לא מעט משפחות מתקשות לספק לילדיהן את כלל הציוד הנדרש, כולל ילקוטים ראויים.

בצל המציאות הכלכלית המורכבת החליטו נשות ‘מעגל נשים וטנג’נט גני תקווה’, גם השנה, לרכוש ילקוטים ממותגים ואיכותיים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. זאת, בשיתוף פעולה עם מחלקת ההתנדבות העירונית שסייעה בבחינת היקף הצורך בילקוטים, שינועם וחלוקתם לילדים ע”י מחלקת הרווחה בדיסקרטיות.

מטרת המיזם היא לאפשר לכל ילד להתחיל את שנת הלימודים בצורה ראויה ושווה לחבריו לכיתה, ללא כל הבדל שמקורו במצב הכלכלי של המשפחה.

ילקוטים ממותגים ואיכותיים הם לא רק פריט שימושי, אלא גם סמל סטטוס עבור ילדים רבים. כשהילקוט הוא חדש, ממותג ואיכותי, הילד חש ביטחון עצמי, גאווה ושייכות. מיזם זה שם לעצמו למטרה לצמצם את הפערים בין תלמידי היישוב, ולהעניק לכל ילד את האפשרות להתחיל את השנה עם תיק איכותי ומעורר גאווה.

כאמור, זו כבר השנה השמינית שמעגל נשים רוכש ומחלק ילקוטים ממותגים ואיכותיים עבור ילדים ממשפחות שידן אינה משגת. השנה, לא פחות מ-113 ילדים ביישוב זכו לקבל את הילקוטים החדשים, המלאים בציוד הנדרש לפתיחת שנת הלימודים. מדובר בפרויקט מורכב, שהחל בגיבוש רשימות הילדים הזקוקים לסיוע, דרך הזמנת הילקוטים, רכישות ואיסוף הציוד ועד שלב הסחיבה, האריזה והשינוע של הילקוטים לשם חלוקתם לילדים.

ליאורה בן עזרא וליאת חלפון, יושבות הראש של עמותת ‘מעגל נשים וטנג’נט גני תקווה’, סיפרו על המיזם בהתרגשות:

“מיזם הילקוטים מאפשר לנו לייצר הזדמנות שווה לכל ילד וילדה. כשאנחנו מדמיינות את הברק בעיניים של הילדים שמקבלים את הילקוטים החדשים, אנחנו מבינות שזה הרבה מעבר לחפץ – זה רגע שבו הם מרגישים שווים לחבריהם, ללא קשר לרקע הכלכלי שלהם. תחושת השייכות הזו היא הכוח שמניע אותנו להמשיך ולפעול למען צמצום הפערים החברתיים, ולהבטיח שלכל ילד תהיה הזדמנות להתחיל את השנה עם ראש מורם ותחושת גאווה.”

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, סיכמה:

“מיזם זה הוא דוגמה נפלאה לכוחה של קהילת הנשים שלנו בגני תקווה ולחשיבותה של סולידריות חברתית. אני גאה בעשייה המשותפת של ‘מעגל נשים וטנג’נט גני תקווה’ ושל יחידת ההתנדבות העירונית, שמראות לכולנו מה אפשר לעשות כשמשלבים כוחות למען מטרה נעלה.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן