המחווה המרגשת של תלמידי החטיבה בגני תקווה למען החטופים בעזה

שרים לימים טובים יותר

עם ציון 335 ימים לחטיפתם: תלמידי חטיבת הראשונים בגני תקווה ערכו קליפ מרגש עם ביצוע לשיר “למחרת” מאת המשוררת לאה גולדברג, במטרה להעלות את המודעות לשחרורם של 101 החטופים מעזה.

צפו בקליפ המרגש.

הקליפ, שהופק על ידי ארנון זיו, רדי רובינשטיין והצוות החינוכי בבית הספר, משלב את קולם הנוגה של התלמידים לצד מייצבים להפגנת סולידריות עם המשפחות הכואבות שממתינות לשובם של יקיריהן. את השיר ביצעו התלמידים יסמין דהן, שירן שטר לצד המורים חגית נזרי ומוטי סטפק.

השיר “למחרת” נבחר בקפידה ובמקור מדבר על השילוב בין תופעות טבע למצבי נפש. במקרה הנוכחי, השיר מנסה להביע את הרגשות המעורבים עימם מתמודדים אזרחי ישראל: בין הכאב העצום, לצד התקווה לתקומה ולימים טובים יותר.

הפרויקט זכה לתמיכה רחבה מצד ההורים והתושבים, אשר שיתפו ברשתות החברתיות את הקליפ במטרה להדהד את המסר החשוב של סולידריות לאומית.

מנהלת חטיבת הראשונים, עינת לביא, ציינה בגאווה: “הילדים הצליחו להעביר בעוצמה את המסר שכולנו מחכים לו, והוא הציפייה לשובם של 101 החטופים שלנו הביתה. אנחנו גאים בהם על המחויבות והרגישות שהפגינו לאורך התהליך ומתפללים לימים טובים יותר.”

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, אמרה: ״אני גאה בתלמידות ובתלמידי חטיבת הראשונים. אני גאה בהם על הבחירה להעביר מסר של סולידריות ואחדות בשעה קשה זו, ומקווה שהיצירה שלהם תעזור להעלות את המודעות ולקרב אותנו צעד נוסף לשחרורם של 101 החטופים.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן