המותג הבינלאומי UWANT משיק שואב אבק אלחוטי במיוחד לאלרגיים לאבק וחולי אסטמה

שואבים לשלמות: המותג הבינלאומי UWANT משיק  שואב אבק אלחוטי Uwant V100  חזק ועוצמתי עם הביצועים הטובים והספק מהגבוהים בקטגוריה   השואב החדשני בעל מערכת סינון מתקדמת המרוקן את עצמו בתום כל שימוש ומתאים במיוחד לאלרגיים לאבק וחולי אסטמה

חברת ‘ELS מותגים’ משיקה בישראל את השואב אבק החדשני Uwant V100 , מבית, UWANT  שואב אבק חזק במיוחד, עם כוח שאיבה עוצמתי ביותר והספק מהגבוהים בקטגוריה.

השואב אבק החדש בעל מערכת סינון מהתקדמות בעולם- עם סוללה נשלפת ומסך LED חכם. מגיע עם עמדת עגינה המרוקנת את הפסולת באופן אוטומטי.

ה-V100 הוא מפלצת ביצועים המתאים לכל צורכי הניקיון הביתיים. הוא  מציע עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד של עד 265AW  ומתח מנוע של 570W מה שהופך אותו כמוביל בקטגוריית שואבי האבק האלחוטיים.

עמדת העגינה של השואב החדשני לא רק משמשת כמעמד מעוצב וטעינה, אלא משלבת פונקציות המקלות על תהליך הניקיון לאחר השימוש בשואב. כאשר מניחים את שואב האבק על עמדת העגינה הוא יתרוקן אוטומטית לשקית אבק בעמדת העגינה המכילה כמות של עד 60 שאיבות מלאות.

בנוסף לשואב אין פילטרים שצריך לנקות מעת לעת. כך שבפועל אין צורך להתלכלך בריקון השואב והמיכל, וניקיון מחותר של פילטרים. מה שהופך אותו גם לכפתרון מצוין לחולי אסטמה ולסובלים מאלרגיה לאבק

מברשת השואב מיועדת להתמודד עם סוגי רצפה שונים, כולל רצפות עץ, שטיחים ומשטחים קשים אחרים.

השואב מגיע עם חבילת חלקים לנקיון ריפודים, מסילות ואופציה לחלק יעודי לבעלי חיים.

עם העיצוב החדשני שלו, הוא מחליק בקלות על שטיחים, ואוסף לכלוך ופסולת מבלי להסתבך או לפגוע בסיבי המברשת מה שהופך אותו לכלי רב-תכליתי לכל צרכי הניקוי.

השואב מעוצב בקפידה עם מסך LED  חכם, באמצעותו ניתן לקבל בקלות מידע על מצב הניקיון, חיי הסוללה, אינדיקציה על מחסומים ועוד. הוא קל ונוח לשימוש יום יומי.

מחיר לצרכן: 1,890 ש”ח, אחריות ל-24 חודשים

ניתן להשיג ברשתות החשמל המובילות: שקם אלקטריק, לאסט פרייס, רשת מחסני חשמל, רשת א.ל.מ.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן