המוצרים שישדרגו לכם את חווית הצפייה לקראת יורו 2024

מספר פתרונות יצירתיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ממש באצטדיון

יורו 2024 כבר בפתח, ואיתו מגיעות הישיבות המסורתיות עם החברים והמשפחה לצפייה משותפת במשחקים.

חגיגת הכדורגל האירופאית היא הזדמנות להתכנס יחד וליהנות מחוויית הצפייה.

אבל איך אפשר לשדרג את החוויה? הנה מספר פתרונות יצירתיים שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ממש באצטדיון: פותחנים מעוצבים שימנעו שריטות בשולחן, ערכות מפנקות לחברים שמארחים, גאדג’טים למשחקים במחצית ומוצרים שישדרגו את חווית השמע.

הילדים כבר מזמן הלכו לישון, השישיות כבר במקרר מהצהרים והבית הפך למעצמה גרעינית מרוב הפיצוחים וגרעיני החמנייה שקניתם. את חווית הצפייה הזו ניתן לשדרג אף יותר, עם מוצרים וגאדג’טים שיהפכו את היורו הקרוב ואת מפגשי הצפייה לחוויה שתיזכר לשנים רבות קדימה.

בירה ונשירה – פותחן קיר לבירה:

הסוף לפתיחת בירה עם מצתים או עם הפינה של השולחן, כי החברים לא תמיד מבינים שזה שולחן מעץ מהגוני והוא עלה לכם הון תועפות. פותחן קיר לבירה פותר לכם את הבעיה, וכזה שישמור לכם על השולחן מפני שריטות של אנשים שניסו לפתוח את הבירה עליו. פותחן קיר לבירה החל מ-69 ש”ח.

קלאס באפס מאמץ – מארז וויסקי מהודר:

חבר לקח על עצמו לארח את הגמר? פינה את הבית, ואפילו העביר מטאטא לפני שהגעתם? מגיע לו שתפנקו אותו עם איזו מתנה. מארז וויסקי הכולל:2 כוסות ודקנטר מעוצבים במראה יוקרתי ומלא בסטייל בתוך קופסת עץ מהודרת יראה לו את הערכתכם הכנה – ועכשיו נשאר רק לשבת וליהנות מהגמר. מארז וויסקי מהודר החל מ-139 ש”ח.

זוג קינג בפלופ – ערכת פוקר מקצועית:

לא צריך יותר לנסוע עד וגאס – אפשר לשחק All in בנוחות בסלון! הערכה כוללת את כל מה שצריך כדי להרגיש כמו שחקן פוקר מקצועי, חוץ מלהסביר לכם איך עושים פוקר פייס. 300 צ’יפים בדיוק כמו בקזינו, 2 חפיסות קלפים ו-5 קוביות אדומות למשחק פוקר שיעביר לכם את הזמן עד תחילת המשחק ובמחצית עד שהשחקנים חוזרים לעוד 45 דקות של כדורגל. ערכת פוקר מקצועית החל מ-229 ש”ח.

אם קרמיט היה שחקן כדורגל – מיניאטורה בעבודת יד:

לאלו שלוקחים את האירוח צעד אחד קדימה, וחייבים שהתפאורה תהיה 100% כדורגל – אנחנו דואגים לכם. האמנית קרן קופל מתמחה ביצירת פריטי אומנות בעבודת יד בתהליך ייצור ייחודי, ומציגה דגם צפרדע משחק כדורגל מעוטר בקריסטלים אוסטריים, כאשר המיניאטורה נפתחת לקופסת תכשיטים מיוחדת במינה. מיניאטורות בעבודת יד מאת קרן קופל החל מ-209 ש”ח.

תגביר לי את הווליום – רמקול עם מיקרופון אלחוטי:

הטלוויזיה מוכנה, הפיצות כבר בדרך – מרגיש כאילו אנחנו ממש במגרש. אבל בשביל להשלים את התחושה, צריך גם סאונד של אצטדיון מלא – ובשביל זה צריך רמקול שיעמוד בציפיות. רמקול PiZZi Thunder Bass מציג סאונד ייחודי, תאורת לד מתחלפת ועם מיקרופון אלחוטי במיוחד, למקרה שתרצו לפתוח בקריוקי במחצית. רמקולים של Pizzi החל מ-129 ש”ח.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן