המועמד לראשות העיר רחובות, יניב מרקוביץ' חושף את תכניתו

יניב מרקוביץ' הוא המועמד הראשון לראשות העיר, שמעלה אתר מקיף בו מוצגות תוכניות עבודה, מעשים, חזון ועוד

המועמד לראשות העיר יניב מרקוביץ' חושף את את תוכנית העבודה המלאה לפיה הבסיס לתפיסתו הוא גישתו החיובית לעיר – רחובות שאנו אוהבים. "רחובות היא עיר טובה", אומר מרקוביץ', "בהנהגתי היא תהיה עיר טובה יותר. רחובות תנוהל בצורה מקצועית, תהיה מתוכננת, ירוקה ומתקדמת יותר ותעניק לתושבים שירותים איכותיים. אֲחַזֵּק את רחובות כעיר המדע והתרבות על כל המשתמע מכך".  

"אל תתפלאו", אומרים במטה של יניב, "אם אחרינו יעלו תוכניות של מועמדים נוספים, המעתיקים את הרעיונות העיקריים שלנו. אנחנו רואים בכל חוגי הבית שלנו, משתתפים שקדנים, הרושמים כל מלה. למחרת אנחנו מוצאים את הרעיונות משויכים למועמד אחר, עובדה שלא מצביעה על מקוריות או עומק חשיבה".

התוכניות של יניב מרקוביץ' המוצגות לקדנציה הקרובה, מבוססות על ניסיון רב שנים (15) כחבר פעיל במועצת העיר. אין לו מתחרים ברמת עומק הידע שלו בכל הקשור לעיר רחובות ולעירייה. "להלן עיקרי התוכנית, רחובות היא עיר טובה. בחזון שלי, אשדרג את רחובות ואקדם אותה להיות עיר מצוינת!  בין היתר, כראש העיר אני מתחייב לכם תושבות ותושבים יקרים, כחלק מהמדיניות שלי, לקדם את הערכים הבאים:

  • התושבות והתושבים הם לב העניין. זו אינה סיסמה, אלא יסוד הפעולה של העירייה בראשותי. באנו לעבוד בשבילך!
  • העיר שלי – עיר בה כל תושבת וכל תושב מרגישים שייכים ובטוחים. עיר קהילתית מחבקת, מכילה ובטוחה. עיר בעלת "מוקד רואה" המנטר בזמן אמת 24/7 את המרחב הציבורי תוך מתן מענה מידי לכל אירוע חריג.
  • שקיפות ושוויוניות בהקצאת התקציבים והמשאבים העירוניים, לפי קריטריונים מוגדרים ועל פי צרכי הציבור.
  • עיר מתקדמת וליברלית שמתפתחת כל הזמן ומתאימה את עצמה לצרכים המתהווים. עיר שיש בה מגוון רחב של אפשרויות עיסוק ובילוי, כולל בסופ"ש, בכפוף להסכמות הסטטוס קוו.
  • עיר השומרת על השטחים הפתוחים והריאות הירוקות. שימור ופיתוח הסביבה הירוקה והשטחים הפתוחים יהיה שיקול מרכזי בכל תוכנית בניה ופיתוח עירוניים. נפתח פארקים, גינות משחקים וגינות כלבים. נשמר את העצים הקיימים וניטע חדשים כדי ליצור שדרות צל למרחב ציבורי קריר ונעים יותר. נעודד אקטיביזם סביבתי ונכשיר מנהיגות מקומית לנושאי שמירה על ערכי הסביבה ואיכותה אשר תהיה שותפה לקבלת החלטות העירייה בנושאים אלו.
  • נשפר את מערכות התשתית המיושנות של העיר, נשדרג אותן למערכות עדכניות ומתחדשות.
  • ניתן מענה הולם לצרכי התחבורה העירוניים והבינעירוניים. נמפה את צרכי הציבור ונתאים מערכת תחבורתית על כל רבדיה לכל הגילים  ע"פ צרכיהם. בסופי שבוע יינתן מענה תחבורתי תוך התחשבות בכל מרקמי האוכלוסייה: חילוניים, מסורתיים דתיים וחרדים."

וזה רק על קצה המזלג. היכנסו לאתר בכתובת: www.ze-yaniv.co.il

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן