המדריך המלא: כיצד ניתן לקבל בבית מראה עור זוהר ובריא בתהליך ביתי מהיר וקל?

טרנד הביוטי העולמי ה”דרמפלנינג” כובש בימים אלה את האינסטגרם והטיקטוק בארץ ובעולם ומביא אתו בשורה משמחת ואמיתית, כיצד ניתן לקבל  מראה עור פנים זוהר ובריא, בתהליך ביתי מהיר וקל. 

טרנד הביוטי העולמי ה”דרמפלנינג” כובש בימים אלה את האינסטגרם והטיקטוק בארץ ובעולם ומביא אתו בשורה משמחת ואמיתית, כיצד ניתן לקבל  מראה עור פנים זוהר ובריא, בתהליך ביתי מהיר וקל. 

אז למי  שמתעוררת בבוקר, מביטה במראה ומייחלת לעור זוהר…יש פתרון!  עור הפנים שלנו הוא זה המשקף באופן הטוב ביותר את כל מה שאנחנו עוברות, כשהאינסטגרם נסגר והחיים מתחילים: עבודה, משפחה, שגרה, חום והחיים עצמם.

אבל החיים עצמם אינם גזרת גורל כשזה נוגע לעור הפנים שלנו ולמזלנו, עולם הביוטי המתחדש כל העת, לא שוקט לרגע. את הבאז וורד של העת הזו מצאנו בחידוש שמגיע היישר מארצות הברית, שם הפך לבשורה של ממש: הדרמפלנינג – טיפול ייחודי לטיפוח עור הפנים. 

למרבה השמחה, פעולה זו אינה מחייבת ביקור קבוע במכוני היופי או הוצאה כספית גבוהה ויחד עם הדרישה המחמירה לביטחון מקסימלי, פותח והומצא מכשיר הדרמגלואו מבית אינטואישן – אמצעי ביוטי מדויק ופשוט לתפעול ביתי פשוט על ידי כל אחת, שמאפשר לכל הקסם הזה להתרחש.

מומחי המותג הבינלאומי Intuition (אינטואיישן) מסבירים: “תאי העור בגופנו מתים ומתחדשים במחזור קבוע, זו עובדה פיזיולוגית ידועה. הדרמפלנינג מבצע הסרה של אותם תאים מתים ופסולת שהתקבעה על העור, מסיר בעדינות פגמים קטנים על שטח פני העור, מצמצם נקבוביות, ומסיר גם שיער פלומתי עדין כך שהעור נותר חלק, אחיד במראהו, רענן, מחודש וזוהר. תהליך הדרמפלנינג אינו כואב כלל, אם מבצעים אותו נכון, לא אמורים להרגיש חוסר נוחות”.  

הסכין של הדרמגלואו מבית אינטואישן ייחודית במבנה שלה כך, שהיא מסירה רק את פלומת השיער הרכה ואיתה את שכבת תאי העור המתים, באופן עדין ובטוח.

כמו כן , התהליך אינו גורם לשיער לגדול שוב כשיער עבה או כזיפים קשים. השיער שיצמח מחדש יהיה אותה פלומה שהייתה שם גם קודם, עד הטיפול הבא בדרמגלואו. 

התהליך אינו גורם לפצעונים – יש מי שחוששת שתהליך דרמפלנינג יגרה את העור ויגרום להופעת  פצעונים או אקנה,  זה אינו נכון כלל. הפעולה מסירה את התאים המתים משכבת העור החיצונית בלבד ומסירה בעדינות פגמים קטנים כך עור הפנים הופך לחלק וזוהר יותר. בכל מקרה, במידה ויש פצעונים או אקנה, מומלץ לא להשתמש במכשיר!

תהליך הדרמפלנינג מתאים לכל סוגי העור  – כולל לעור רגיש במיוחד וזאת בשל הסכין העדינה והמדויקת. ומי שלא  בטוחה, יכולה להתייעץ  עם אנשי מקצוע בתחום בריאות העור, שמכירים את עור הפנים שלך.

פעולת הדרמפלנינג ניכרת לעין כבר מהשימוש הראשון: משפרת את מרקם העור, מסייעת למראה עור חלק, זוהר ורך יותר, מאפשרת ספיגה מיטבית של קרמים וסרומים אל תוך העור ומאפשרת הנחת איפור בצורה קלה ואפקטיבית יותר.

איך משתמשים בדרמגלואו מבית אינטואישן? השימוש בדרמגלואו של אינטואישן קל, בטוח ומאושר לשימוש ביתי. הפעולה עצמה קלה ומהירה אבל בואו נעשה סדר עבור שימוש שגרתי נכון ונלמד את הוראות השימוש הנכונות: 

  • תחילה יש לנקות את העור  ולייבש אותו. 
  • יש למרוח סרום או שמן ייעודי על העור.
  • מתחילות בפעולת הדרמפלנינג: מחזיקות את ידית הסכין בשיפוע של 45 מעלות ומחליקות מלמעלה למטה על העור באמצעות תנועות קצרות וקלות כלפי מטה, תוך שימוש ביד השנייה, הפנויה, למתיחת העור, ובכך מסייעות לביצוע תנועות נכונות.
  • לאחר השימוש, באמצעות פיסת בד, מסירות מלהב הסכין את מה שהצטבר עליו ומכסות את הלהב בכיסוי המקורי, עד השימוש הבא. 
  • לאחר הפעולה, מורחות קרם לחות על העור המטופל.
  • לאחר 3 טיפולים מקסימום, יש להחליף את הלהב.

 

הצצה לטרנד הביוטי ברשתות החברתיות: 

https://www.instagram.com/p/C7d4MJbvQdM/

https://www.instagram.com/p/C7GDMfeO_6O/

https://www.instagram.com/p/C8ero9sh-W9/

https://www.youtube.com/watch?v=mFjs_v3F12o&t=20s

ניתן להשיג את מכשיר הדרמגלואו של אינטואישן ברשת סופר-פארם.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן