הלם בלוד: מנכ”ל העיריה לשעבר, אלברט סיוון הלך לעולמו

הלם בלוד: מנכ”ל העיריה לשעבר, אלברט סיון הלך לעולמו

ראש העיר יאיר רביבו: “ברוך דיין האמת. קיבלתי בתדהמה את הבשורה המרה על פטירתו של אלברט סיוון ז”ל, לשעבר מנכ”ל עיריית לוד במשך כ-15 שנים בתקופת ראש העיר המנוח, מקסים לוי ז”ל.

“אלברט היה מהאנשים הבולטים שתרמו במעשיהם תרומה משמעותית לעיר לוד והוא מותיר אחריו מורשת עשירה שיכולה לשמש סמל ומופת לרבים, כמי שפעל בשלל תפקידים ציבוריים והטביע את חותמו בלוד, בין היתר כיו”ר רשת המתנ”סים בלוד כמי שהיה שותף בהקמתם, פעיל במועדון רוטרי בלוד במגוון רב של תפקידים כולל נשיא מועדון רוטרי, ועד לימיו האחרונים כיו”ר עמותת פ.ש.ר (עמותה לפיתוח שרותי רווחה בלוד), כאשר רק בשבוע האחרון עוד הגיע לעירייה לישיבת עבודה מתוקף תפקידו.
את עיקר פעילותו הציבורית וההתנדבותית עשה אלברט ז”ל בלוד, הוא הקרין מאישיותו החביבה והנעימה, הכיר מקרוב את הנושאים והאתגרים של העיר לוד, עסק במשך השנים בפעילות רחבה בנושאי התנדבות, מתוך רצון לשנות, לדאוג לחלש ולדאוג לשיפור רווחתם של מעוטי יכולת, איש הגון ונעים הליכות שהיווה סמל ודוגמא לעשייה קהילתית ברוכה, התורמת להתיישבות ולחברה בלוד. תנחומיי ותנחומי עיריית לוד למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן