הלל יונתן, תינוק בן ארבעה חודשים שוחרר לביתו, בפעם הראשונה מאז שנולד; אימו: “זהו נס חנוכה”

נס חנוכה: לאחר ארבעה חודשים מטלטלים בין ייאוש לתקווה, התינוק הלל יונתן שנולד בניתוח קיסרי חירום בבית החולים קפלן ללא נשימה ועם בעיה מורכבת מאוד בלב ובכבד שגרמה לאחר הלידה לאי ספיקה רב מערכתית – התאושש ושוחרר לביתו.
f6f91c0b-56bc-4c20-962c-b4b25d0f46c1
במשך שלושה חודשים היה התינוק מונשם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. הכל החל כאשר נטע, אמו של הלל יונתן, מטפלת בגן ילדים בעיסוקה, הגיעה לחדר מיון יולדות בבית החולים קפלן והרופאים זיהו שיש בעיה בדופק של העובר, והחליטו מידית על ניתוח קיסרי דחוף. נטע: “הסבירו למשפחה כי התגלתה בעיה לבבית מורכבת ביותר וכי יש סיכון ממשי לחייו. הוא הועבר למחלקת פגים ולאחר מכן היה מונשם שלושה חודשים ביחידה לטיפול נמרץ, שם שמרו אותו בחיים”.

ד”ר אלי שפירו, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בקפלן, אמר כי מדובר בנס חנוכה מבחינת השיפור במצבו הרפואי של הלל יונתן: “התינוק הונשם תקופה ארוכה מאוד של שלושה חודשים והצוות הרפואי השתמש בתרופות נדירות כדי לשפר את מצב הלב ואספקת הדם למערכות החיוניות”. בהמשך ביצע ד”ר בוריס אורקין, מנהל היחידה לכירורגיה ילדים, ניתוח מורכב שנועד להציל את הכבד ע”י שחזור של ניקוז המרה.

אמו של התינוק מודה לצוותים הרפואיים על הצלת חיים: “ברגע שאמרו שיונתן משתחרר הביתה היינו כל כך מאושרים. עברנו תקופה קשה עם רגעי משבר אך אופטימית בעזרת הקדוש ברוך הוא והרופאים הנהדרים, משש’המלאכים בלבן’. הוא עדיין לא עבר ברית ובימים הקרובים יעבור. עבורנו מדובר בחג חנוכה מאושר במיוחד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן